La manifestació que Vox va anunciar quan va saber que no podria disposar del Palau Sant Jordi per fer un míting a Barcelona ja té localització i lema: es farà a l’avinguda Reina Maria Cristina, davant de les Quatre Columnes de Pug i Cadafalch –un dels símbols del catalanisme– i l’eslògan serà Catalunya per Espanya.
Segons un comunicat del partit de Santiago Abascal recollit per l’ACN, la concentració –que serà el dia 30, la data en què s’havia de fer el míting– es farà entre les torres Venecianes de la plaça Espanya i la Font de Montjuïc.
Vox considera que la denegació per utilitzar el Palau Sant Jordi obeeix “a raons exclusivament polítiques”. El partit afegeix que “no permetrà que l’ús partidista dels recursos públics” li impedeixi complir el que ells consideren els seus “compromisos amb la societat”.