La CGT d’autobusos de TMB ha denunciat aquest dimecres el “caos” generat per la direcció amb la “mala gestió” del servei alternatiu de la línia 1 de metro entre Clot i Fondo, cosa que la companyia nega tot i que han sorgit nombroses veus que critiquen les mesures per compensar el tall per obres, tant de veïns com de partits polítics del consistori de Barcelona, ERC i Junts per Catalunya.
[r:1]
Segons el sindicat, TMB ha tingut prou temps, des que va decidir que calia interrompre el servei durant el juliol i l’agost, per planificar un bon servei. En lloc d’això, ha acabat actuant amb “improvisació i falta de rigor”, es queixa la CGT. Al seu parer, no es pot suplir el recorregut de totes les estacions de metro tancades amb una sola llançadora i cal donar prioritat al bus en aquesta zona restringint el vehicle privat en els carrers de més aglomeració. A més, asseguren que la informació és de “difícil comprensió” i que falta material, el que provoca que s’estiguin traient autobusos d’altres línies.
“És intolerable que TMB posi els mitjans necessaris quan es tracta de donar resposta a actes d’aparador com els Jocs Olímpics, el Fòrum o el congrés de mòbils i quan cal donar servei a barris obrers sigui incapaç de respondre de la mateixa manera”, conclou el sindicat.