Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Una detinguda en desmantellar un punt de venda de droga al Raval
  • CA

Els Mossos d’Esquadra han desmantellat aquest dimarts un punt de venda de droga en un pis del Raval. La intervenció policial ha tingut lloc al carrer Reina Amàlia número 13, arran d’una investigació iniciada a l’abril per diversos indicis de tràfic de droga a l’interior de l’immoble. L’intervenció forma part del dispositiu Ubiq iniciat l’any passat i conjunt amb la Guàrdia Urbana.

Portaveus dels Mossos d’Esquadra detallen al TOT Barcelona que durant el registre s’ha detingut una dona de 44 anys i de nacionalitat espanyola, acusada d’un delicte de tràfic de droga. No es tractaria d’un narcopis, perquè en aquest cas els compradors no consumien els estupefaents a l’interior de l’habitatge. “Amb aquesta entrada enguany la policia ja ha actuat en 42 pisos o locals on es venia o consumia droga i s’han efectuat 36 detencions”, indiquen fonts del cos.

Més notícies
Notícia: Uns traficants converteixen una antiga papereria en un supermercat de droga
Comparteix
Cinc persones queden detingudes | Entre tots ells acumulen gairebé 160 antecedents
Notícia: La batalla contra la droga d’un carrer dedicat a una família il·lustre
Comparteix
Els veïns del carrer dels Salvador han dit prou durant el confinament a a la degradació del seu entorn i divendres els va rebre Albert Batlle | Cada dia graven baralles i narcotràfic a petita escala
Notícia: Dos arrestats en una batuda contra el narcotràfic a dos bars i una perruqueria
Comparteix
Els Mossos i la Guàrdia Urbana identifiquen 39 persones en un dispositiu al districte de Sant Andreu
Notícia: Cau una banda que enviava marihuana per correu a Alemanya
Comparteix
Els Mossos han detingut dues persones i han intervingut 30 kilos de droga

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa