Rafael Casanova, un “españolazo”: el discurs de Bou al ple d’investidura

El regidor del PP ha començat renyant el secretari general perquè ha permès fórmules creatives per al jurament i ha acabat cridant "Viva España!"

La segona meitat del ple d’investidura la formen els parlaments dels 6 caps de llista, de menor a major representació. El primer torn de paraula ha estat per Josep Bou (PP), que ha ofert un autèntic míting unionista com si encara fos campanya electoral. L’ha obert demanant al secretari municipal de l’Ajuntament si ha tingut presents les indicacions de la Junta Electoral, que va exigir prometre els càrrecs amb la fòrmula legal establerta. 

Ha felicitat Ada Colau i li ha dit que ha triat bé el pacte de govern: “Un cop em va dir que la seva Barcelona és diferent de la meva, sí, però hi ha gent que encara en té una de més diferent”. Ha conclòs el discurs amb un “Viva España!” com un tro i els ulls esbatanats. Ha sigut un ‘in crescendo’ que quan estava arribant al moment culminant l’ha portat a lloar Rafael Casanova com a “españolazo”. Si aneu al minut 10’10” trobareu la perla.

Més informació

Comentaris

    Un buey mas de las españas..... 17/06/2019 10:51 am
    El Sr. Buey, muy y mucho español el, adoctrinado hasta la medula, una verguenza nacida en Cataluña....
    CARXOFA 16/06/2019 7:38 pm
    Tanqueu a aquest "flaque" li falta un tornillo.
    El Follet Tortuga 16/06/2019 4:35 pm
    A veure Sr. Bou una coseta. És que això de fer teatre està bé però no cal deixar-s'hi la vida, home. Vostè quan noti que li puja la cosa nazional, s'atura, beu un glopet d'Aigua del Carme i se'm pren un Tranquimazin 1 mg. I ja veurà com en un moment torna a ser persona humana
    Josep el rebel 16/06/2019 12:22 pm
    Un pobre fanàtic víctima dels més de 300 anys que porta el Reino de España d'adoctrinament espanyolista.
    Coi barcelonins i barcelonines, encara compreu pa a casa d'aquest paio???? 16/06/2019 12:03 pm
    Que el vengui a les Espanyes
    Bernat C. 16/06/2019 11:56 am
    Més clar impossible. En democràcia tothom pot dir la seva. Això no és obstacle perquè elements com aquest, de sostre baix pugui dir els disbarats que li volten pel cap, tot i que el percentatge de votanta que l'han elegit sigui el més baix de tots, i això compta i consta.
    Serafí Bandarra i Grataconys 16/06/2019 9:30 am
    ¿Monsieure c?est "trompe"?
    Carn de psiquiàtric 16/06/2019 9:19 am
    però mentrestant va fent mal (de vergonya aliena)
    Serafí Bandarra i Grataconys 16/06/2019 9:17 am
    ¿Tot això es lo millor que teniu els del PP? si es axis no me estranya que esteu com esteu
    Guim 16/06/2019 7:50 am
    Aquest pobre home es alliçona a la seva manera. Casanova va dir Visca el Rei, perquè aquest rei no era el Borbó Felip. n'era el proclamat a Barcelona en Carles III.
    capitao lampiao 16/06/2019 12:45 am
    Tanta copa de vino español al final passa factura.