Cs vol que Colau demani ajuda a la policia espanyola per la inseguretat

La presidenta del grup municipal, Luz Guilarte, demana un "pla integral de seguretat"

La presidenta del grup municipal de Ciutadans, Luz Guilarte, ha instat l’alcaldessa Ada Colau a “sol·licitar la col·laboració d’altres cossos policials” davant el “problema de seguretat” –com el defineix l’alcaldessa- de Barcelona. Guilarte fa referència a la Policia Nacional, que estaria disposada a col·laborar amb la policia catalana per acabar amb la inseguretat. 

La formació taronja també ha demanat una “campanya de civisme i respecte a la convivència” a la ciutat, vist l'”increment de la criminalitat i la violència” i que Barcelona és la ciutat “més insegura d’Espanya”. També ha criticat Colau per “comentar temes que són de la seva competència”, com podria ser la crisi de l’Open Arms, ja que l’alcaldessa no té capacitat per obrir el port de la ciutat al vaixell sinó que és competència estatal.

“No és suficient amb gestos puntuals ni promeses a llarg termini”, ha declarat Guilarte, que ha instat Colau a abandonar “prejudicis ideològics” per afrontar la situació. 

La proposta del partit d’Albert Rivera és “un pla integral de seguretat” acompanyat d’una campanya de “civisme i respecte a la convivència”. 

Més informació

Comentaris

    De manual 19/08/2019 1:22 pm
    Cs fent el seu paper d'embolicar la troca i amagar la mà (debat sense prejudicis ideològics... L' últim acudit, ha, ha), i a Frau Colau s li farà molt llarg aquest últim mandat.
    fideli 19/08/2019 9:25 am
    el 17A> españa va desaperèixer de Catalunya, i aquest volen que la piolineria la torni ocupar... els nazis mai canvien...
    Bufa 18/08/2019 11:54 pm
    La poli panyola muntarà un altra atemptat?
    Rocacorba 18/08/2019 9:13 pm
    Aquesta senyora de nom i congnom molt de rel catalana, que deixi que el Cos de Mossos dEsquadra, policia de Catalunya, ja saben fer la seva feina. El que convé, es anar jubilant aquells que van entrar amb el tripartit / castellans/, P. N. i G. C. i anar incorporant persones que sentin els Cos i catalanas de rel. Que de això es tractava.
    Ricard 18/08/2019 5:57 pm
    L'únic que vol Cs és que Catalunya desaparegui.
    Guaita 18/08/2019 5:41 pm
    Es un oxímoron : un partit que es dedica a sembrar inseguretat demana policia contra la inseguretat a uns que han sembrat més inseguretat. Que us veiem el "plumero", nens !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Baix Empordanes 18/08/2019 5:15 pm
    Ostres, que las cuadrillas d'en Valls i en Collboni obliguin a la Colau a fer.lo. Podrien demanar que torni a vindre el Piolin i altre vegada i10000 agents de la seguretat del pais dirigits per en Millo.
    Sisco 18/08/2019 4:58 pm
    Nomes cal fer una pregunta, a qui l´interessa que Barcelona sembli una ciutat amb violència i fora de control? Cat te molts enemics i ho provaran tot per desprestigiar-la.
    un tipo que vive en Tabarnia 18/08/2019 4:07 pm
    per matar els atracats, que l,unic que saben fer, protegir els atracadors, com limam de Ripoll
    limonada 18/08/2019 2:41 pm
    Si 249 mossos no estuvieran vigilando las paredes de los juzgados habría policía de sobras.
    LSO 18/08/2019 1:00 pm
    Esto quiere decir que la delincuencia nos la está enviando el estado Ñ? para enviar a sus psicópatas, pero con apariencia pacífica? otro asalto mas, como el del atentado, para septiembre la sórdida C A T también quiere comprar unionistas en Catalunya, por lo visto con la violencia no les ha funcionado y ahora estudian otros métodos, mas disimulados.