Tornen les llargues cues a les oficines del metro

El sindicat CGT es queixa de falta de personal i deficiències en l'atenció telemàtica

Les oficines d’atenció al client del metro de Barcelona tornen a registrar llargues cues, pocs dies després de la setmana reobertura. El sindicat CGT ha difós imatges de les aglomeracions que s’han format als Punts TMB, on els viatgers sol·liciten el bescanvi de bitllets i compren en persona els abonaments per a famílies nombroses i monoparentals i per a aturats.

La CGT es queixa que TMB ha disposat de 4 mesos de confinament per resoldre les cues, que a més actualment ocupen més tros de vestíbul perquè cal mantenir la distància anticontagi. Per al sindicat, faria falta més personal, millorar el servei a través d’internet i per telèfon i resoldre les incidències del sistema informàtic.

El passat gener es van produir grans cues de més d’una hora a les tres oficines que hi ha a les parades Universitat, Diagonal i Sagrera, a causa del canvi de tarifes i la compra de targetes amb descomptes socials. Al març TMB activava la venda online dels títols de transport socials per reduir els tràmits presencials, però poc després va arribar el confinament i no es va poder valorar l’impacte de la mesura.

També va decidir obrir una quarta oficina a Sagrada Família per descongestionar les altres tres, però calia fer-hi obres abans i la pandèmia ho ha endarrerit. També volia ampliar l’horari però no va poder per una forta oposició sindical. Fa mig any TMB fiava la solució definitiva a les cues a l’estrena de la T-Mobilitat, però la targeta electrònica acumula ara un nou retard.

Nou comentari