TMB obrirà un nou punt d’informació per acabar amb les cues a les oficines del metro

El local està escollit i s'han adjudicat les obres d'adequació perquè funcioni després de l'estiu

L’entrada en vigor dels nous títols de transport a principis d’any ha provocat cues a les oficines d’atenció al client del metro. La majoria d’elles s’han donat perquè els títols bonificats, a què tenen dret les famílies nombroses i monoparentals i les persones a l’atur. El problema és que només poden comprar els bitllets amb descompte en persona, ja que no estan disponibles a les màquines expenedores ni als canals de venda en línia i telefònica. 

Actualment, TMB només compta amb tres punts d’atenció als usuaris on es poden comprar aquests títols de transport públic. Estan situats a l’estació d’Universitat, Sagrera i Diagonal. Tot i així, els passatgers també poden adquirir els bitllets a oficines d’FGC, Rodalies i Estació del Nord. Aquest any, però, l’empresa de transport públic de Barcelona obrirà un altre punt d’informació. Ho farà, segons ha traslladat l’empresa als treballadors, a l’intercanviador de Sagrada Família, i ja ha escollit el local i han adjudicat les obres “d’adequació”, segons avancen fonts de TMB al TOT Barcelona. La inauguració serà aquest any però no abans de l’estiu, segons les mateixes fonts. 

[r:1]

La informació es va compartir amb els treballadors en una reunió sobre la T-mobilitat celebrada ahir, en què els responsables de TMB van admetre que les cues a les oficines d’atenció al client són, de mitjana, de 40 minuts. Així consta a l’acta de la trobada difosa per la CGT, i que ha consultat aquest diari, on també s’especifica que la companyia ha convocat oposicions internes per a 17 places que serviran per treballar al nou punt TMB. 

[r:2]

A finals del mes passat el TOT Barcelona​ va publicar que l’empresa estudiava obrir un nou punt d’atenció als clients del metro. 

Més informació

Nou comentari