Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
VÍDEO | La crítica àcida de Bruno Oro a un famós hotel del centre de Barcelona
  • CA

“Vaig sortir d’aquest hotel amb la sensació que féiem nosa a la ciutat”, confessa l’actor Bruno Oro en un vídeo que s’ha fet viral a xarxes socials. El còmic fa gala de bon humor per revestir una crítica rotunda i, alhora, un avís en contra que els barcelonins tornin a ser relegats de certs espais de la ciutat a mesura que el turisme reprèn el pols després del cop de la pandèmia.

Oro -popular per haver sigut durant anys un dels imitadors de Polònia de TV3- ha explicat els últims dies al seu compte d’Instagram què li va passar a ell i la seva parella quan van voler prendre una copa al bar d’un famós hotel cèntric.

L’intèrpret assegura que els van demanar una consumió obligatòria mínima de 18 euros per persona, un preu que jutja prohibitiu per a un barceloní mitjà. “Una segregació social en tota regla”, etziba Oro que, amb molta gràcia, evita primer dir el nom de l’establiment, per acabar desvetllant-lo a crits, adreça inclosa: l’hotel Mandarin Oriental, a passeig de Gràcia.

“Aquest hotel haurà patit com molts d’altres de Barna. La gent de Barcelona hem posat el nostre gra de sorra i hem anat a sopar o a dormir a hotels de la nostra ciutat quan no hi havia turistes. Però dona la sensació que, ara que els guiris hi han tornat, per a aquest hotel tornem a ser la classe social de natius garrepes que és millor clavar-los 18 euros i així es caguen i no hi pugen”, recrimina l’actor.

Oro opina que “sembla que no interessi” que la majoria dels barcelonins puguin acudir a establiments del centre de la ciutat. “És una pena, perquè sabeu què passarà a Barcelona? El que passa a Venècia fa molts anys, que no hi ha venecians“, alerta. El vídeo suma més de 211.000 visites i més de 1.800 comentaris.

Més notícies
El primer tinent d'alcalde de l'Ajuntament de Barcelona, Jaume Collboni, prova el joc de la campanya / Carola López / ACN
Un joc per atreure de nou a comprar al centre
Notícia: Un joc per atreure de nou a comprar al centre
Comparteix
Una campanya que farà ús de les xarxes socials busca seduir els barcelonins i que, alhora, promoguin la ciutat
Imatge d'arxiu de turistes a Barcelona / Europa Press
A l’espera de l’arribada d’americans i britànics per remuntar el turisme
Notícia: A l’espera de l’arribada d’americans i britànics per remuntar el turisme
Comparteix
Només quatre de cada deu hotels estan oberts i el sector calcula que no reobriran més del 65% aquest estiu

Comentaris

  1. Icona del comentari de: Joan de Canyamars a juny 14, 2021 | 12:30
    Joan de Canyamars juny 14, 2021 | 12:30
    Bruno, et felicito molt efusivament. Tens tota la raó. A veure si hi haurà cap reacció i si n'hi ha, com serà. Salud
  2. Icona del comentari de: Joan a juny 15, 2021 | 01:46
    Joan juny 15, 2021 | 01:46
    A qualsevol lloc turístic passa igual... A Cerdanya, ni t'explico...
  3. Icona del comentari de: Anònim a juny 16, 2021 | 13:26
    Anònim juny 16, 2021 | 13:26
    Tens, tota, la, raó fantàstic

Respon a Joan Cancel·la les respostes

Comparteix

Icona de pantalla completa