Casado (PP) reclama poder anar per Barcelona “sense que t’apunyalin pel carrer”

Acusa a l'alcaldessa de "no fer res per evitar-ho" i reclama més seguretat

El president del PP, Pablo Casado, s’ha referit aquest diumenge a l’empitjorament de la seguretat ciutadana a l’Estat espanyol i ha reclamat poder anar per Barcelona “sense que t’apunyalin pel carrer”. “I sense una alcaldessa que no faci res per evitar-ho. Tan senzill com això”, ha reblat Casado en un acte a Àvila que ha significat l’inici del ‘curs polític’ pel PP.

En paral·lel, el líder popular ha denunciat “l’amenaça hipòcrita” del president del govern espanyol en funcions, Pedro Sánchez, en demanar suport als populars –amb l’abstenció a la investidura– per no pactar amb els independentistes. “No va mai al fons i diu que no pacta amb aquests senyors perquè és dolent. Si fos així no hauria pactat ni a la Diputació de Barcelona ni a ajuntaments com Badalona o Castelldefels”, ha criticat Casado. “És, per tant, pura utilitat electoral per no tancar un acord que li costi massa ministeris”, ha apuntat el líder del PP.

Més informació

Comentaris

    Josep 04/09/2019 11:47 am
    Com es pot ser tan fals, mediocre i anticaralanista sense patir cap conseqüència? Estem plens de polítics, medis i corruptes de tot tipus que en lloc de solucionar els problemes només fan que crear-ne de nous i empitjorar els pendents
    Josep 04/09/2019 11:41 am
    ¿Com es pot ser tan fals, mediocre i anticaralanista sense cap conseqüència? Estem rodejats de polítics sense capacitat de solventar els problemes però estem fins a dalt de polítics, medis de comunicació i corruptes de tit tipus que només fan que crear i augmentar els problemes
    Joan de Canyamars 02/09/2019 1:59 pm
    COM ES POT SER TANT DE TAN BAIXA MORALITAT PER DIR MENTIDES COM AQUESTA? Això és com pensa que els catalans es donaran per la pell i seran sotmesos atiant a la gent de Castella? Cada vegada que això del PP fa aquesta mena de barbaritats hi ha mes gent a Catalunya que es referma en la voluntat democràtica i pacifica de independitza-nos.
    Josep Sierra Roca 02/09/2019 10:47 am
    Casado, un gran provocador... com desitja que hi hagi violència a Catalunya!!
    Tonet 02/09/2019 9:12 am
    És un mentider compulsiu
    El noi del sucre 01/09/2019 11:32 pm
    No tinguis por home, que tens a RamBOU al costat.
    Maria 01/09/2019 9:48 pm
    Quin polític més mediocre!
    Enric 01/09/2019 9:22 pm
    Pues ojo en Madrid
    Fat Boy 01/09/2019 8:27 pm
    ...ni que les forces d'ocupacio et buidin un ull.
    valeri 01/09/2019 7:50 pm
    Aquesta es la foto de dos fracassats.
    Enfadat 01/09/2019 7:31 pm
    Com es pot ser més miserable, populista i cínic
    Àngel Drach 01/09/2019 7:20 pm
    Han apunyalat en Casado? Qui ha estat, en Bou?.
    Serret 01/09/2019 7:05 pm
    Tranquilo casado que entre persones del matéis taranna, no es fan mal
    El partit del monodiputat reclama 01/09/2019 6:39 pm
    1) No hi ha de venir a fer res a Barcelona, 2) les clavegueres de l'estat estan treballant de valent des de fa temps, anys, per fer una BCN insegura, poc atractiva i ciutat de segona o tercera. Hi té res a veure el senyoret o només s'apunta a la campanya per enviar més piolins?
    Carles 01/09/2019 6:11 pm
    Els del partit podrit no cal que vinguin a Barcelona que corren el risc i ademès no els volem .
    Jordi Comasobirana 01/09/2019 5:13 pm
    Hahaha, té més punts de ser sodomitzat que de ser apunyalat!!