Carmena sobre els aldarulls: “Els policies són éssers humans igual que els manifestants”

L'exalcaldessa de Madrid compareix davant una comissió sobre drets polítics del Parlament de Catalunya

L’exalcaldessa de Madrid Manuela Carmena s’ha referit aquest divendres als aldarulls que van tenir lloc a Barcelona després de la sentència del procés i ho ha fet per trencar una llança a favor de la policia en el marc d’una compareixença a la comissió de drets civils i polítics del Parlament de Catalunya, on ha estat convidada. “Per què una persona tira una llamborda contra un policia? Per què s’ha de lesionar els policies? Són éssers humans igual que els manifestants”, ha advertit davant dels diputats catalans.

[r:5]

Carmena ha assenyalat que “si algú pren decisions violentes ha de tenir un retret”, també els policies si demostren que “no se saben defensar sense violència”. Al llarg de la comissió parlamentària, Carmena ha defensat que el referèndum de l’1-O va ser il·legal i que el conflicte català s’ha de resoldre a través del diàleg i la reforma constitucional, però mai “saltant-se les lleis”.

Més informació

Comentaris

    Josep M. 02/12/2019 7:35 pm
    Sra. Carmena, aquí en aquesta terra, procurem guanyar-nos la vida amb d'altres activitats de tota mena, si algú arriba a fer-se mosso, pocs són els de vocació i molts els que no tenen on més agrafar-se, excepte els de la Brimo, vinguts de CNP i GC perquè en temps passats cobraben més en aquest cos i a sobre de natural solen ser violents x ADN
    io 01/12/2019 10:07 am
    Vella caducada defensant el seu plat.
    torracollons 01/12/2019 8:58 am
    les xorrades d'aquesta bruixa comunista ñolista no es mereixen cap comentari! Fan fàstig, com ella!!!
    ganxó 01/12/2019 8:10 am
    Una diferencia: un tira la llamborda, i prou. l'altra amb la porra a la ma reparteix estopa tan com vol. Suposo que deu haver-hi el dret a defensar-se. Una pregunta: Qui va ser primer la llamborda o la porra?
    Francesc 01/12/2019 2:52 am
    Nois el domini de la metrópoli no depen de si la metrópoli és més d'esquerres o de dretes, això està clar i ella és metrópoli.
    llunaplena 30/11/2019 10:28 pm
    Com es nota que ha estat jutgessa. Quedat a casa a fer mitja.
    TSSO 30/11/2019 8:38 pm
    L'esquerra progre blanquejant la repressió i negant la llibertat al poble quan es manifesta votant. NO, Sra Carmena, senyors de Podem i +País, el polícia és un servidor públic format i preparat per a intervenir i actuar en conflictes. Les manifestacions no és dissolen a trets de bales de goma o escuma a dojo buidant ulls i mutilant testicles perquè llavors el manifestant, en un acte legítim d'autodefensa, interposa elements físics per a protegir-se de les bales i llença allò primer qu
    un tipo que vive en Tabarnia 30/11/2019 7:38 pm
    aquesta senyora confon essers humans amb GOSSOS
    beeee 30/11/2019 6:11 pm
    espero que me expliques como se pega a alguien que esta votando ?
    Gatvell 30/11/2019 2:20 pm
    Quin interès té el que pugui dir aquesta senyora? El resultat està a la vista: polis i manifestants són humans. No alienígenes, eh? La reina de l'equidistància, la iaia perdonavides ha fet l'ou i no té ni clara ni rovell. Després d'haver lliurat Madrid a la dreta per la seva supèrbia ara ve aquí a presumir de buidor.
    capitao lampiao 30/11/2019 12:44 pm
    Sao os ossos do oficio...
    ave-maría 30/11/2019 12:16 pm
    A mi també hem fan molta pena els "pobres" policies, tan desvalguts contra la "barbàrie independentista". No sé qui els ha portat fins aquí de la maneta, ni perquè s'hi queden, podent estar tan tranquils a casa seva. Però encara és més penós el discurs d'aquesta senyora, que també s'hauria de quedar a casa com els polis.
    Vicenç Ramoneda 30/11/2019 8:51 am
    Coses dels del 155! Carmena ha defensat que el referèndum de l'1-O va ser il·legal. Mentida! Com es què ara el volen il·legalitzar, doncs?
    Sílvia 30/11/2019 8:00 am
    Que siguin mamífers, n'estic segura, que siguin com jo, no
    A veure cateta 30/11/2019 2:10 am
    I si et queixes sempre , sempre i mai ningú et fa cas ? S'ha de callar sempre i fer bondat , idiota ?
    ¡Calla, loca fascista de Españistán! 30/11/2019 12:40 am
    Lo que hay que oir....
    Marc 30/11/2019 12:05 am
    I per què se l'ha convidat?
    Jordi tallaferro 29/11/2019 9:32 pm
    Aquersta dona encara no sap que l'autodeterminaciò és un dret que està per damunt de les lleis nacionals i els entrebancs d'Estat.
    Al.lucinat 29/11/2019 9:25 pm
    Menys mal que hi ha algú que pensa i s'atreveix a dir-ho.
    Éssers humans,... psi 29/11/2019 8:56 pm
    però sàdics i psicòpates alguns, miserables com Espanya, tots
    capitao lampiao 29/11/2019 8:21 pm
    Home, les iaies no llençaven llambordes. I si vas a pegar a gent desarmada vestit amb totes les proteccions, armes de foc, tanquetes, etc i, no ho oblidem, ho fas cobrant per aquesta feina, no els pots posar al mateix nivell. O es que els nazis que ficaven jueus als forns crematoris no eren persones igual que els jueus, segons aquest discurs trampos i feixista?.