Sense opció per identificat qui són els infractors dels patinets del túnel de Glòries. La Guàrdia Urbana ha descartat que pugui aclarir qui són el grup que van cometre la temeritat d’endinsar-se pel nou pas subterrani, tot i que està prohibit a tot vehicle que no siguin cotxes, motocicletes o transport públic, informa Europa Press. La imprudència pujava en gravetat perquè el grup que ocupava el carril reservat a autobusos i taxis del túnel de Glòries hi havia almenys una menor, segons les imatges que es van difondre a Instagram.

Fonts municipals han explicat que des de la Guàrdia Urbana estan analitzant les imatges però que “no hi ha manera d’identificar-los”, ja que no hi ha cap matrícula ni element que ho faciliti. També han explicat que les càmeres del túnel de Glòries són càmeres de trànsit, cosa que impedeix “la identificació facial” de les persones.

En el moment dels fets es va avisar els agents perquè es desplacessin fins al lloc. A més, es va activar la megafonia del túnel per demanar als patinadors que “sortissin per la sortida d’emergència del túnel més propera”. “Tot va ser molt de pressa, van estar molt poc de temps dins del túnel i no es va arribar a tancar el carril. En el moment que es va activar la Guàrdia Urbana, els patinadors i la bici ja havien sortit del túnel”, han afegit les mateixes fonts.

En la breu seqüència penjada a xarxes socials, es veu un home que tanca el grup de patinadors, damunt d’una bicicleta, que agafa per una mà una nena que es desplaça en patins perquè agafi embranzida i no es quedi endarrerida de la resta. La imprudència infringeix de totes totes la prohibició d’accedir al túnel en sentit Besòs en tot vehicle que no siguin cotxes, motocicletes o transport públic. En aquest sentit, no s’autoritza que els ciclistes hi entrin ni tampoc els patinadors. A les imatges no s’aprecia amb nitidesa quantes persones formen part de la comitiva de patinadors que va gosar penetrar el túnel de Glòries, tot i que són cinc pel capbaix.

Nou comentari

Més notícies
Render de la transformació de Pi i Maragall / Ajuntament de Barcelona

La pacificació de Pi i Margall crearà un eix verd per connectar Gràcia i Horta-Guinardó

L’Ajuntament destina 13,6 milions a les obres, que començaran el juny del 2022
Imatge d'arxiu d'un embús de circulació i trànsit dens a Barcelona / Jordi Play

La superilla de l’Eixample provocarà grans embussos i més soroll

El RACC alerta que la falta d’alternatives al cotxe privat posa en dubte la utilitat del projecte