Lenovo ha anunciat aquest dimecres que no serà al Mobile World Congress (MWC) en format presencial. L’empresa xinesa és la segona marca important que decideix renunciar a venir fins a Barcelona per promocionar els seus productes en l’esdeveniment de tecnologia mòbil més important del món, que tindrà lloc entre el 28 de febrer i el 3 de març.
A través de les xarxes socials la companyia ha anunciat que la seva presència al MWC serà “totalment virtual”. El motiu? L’evolució de la pandèmia, han explicat, sense donar més detalls.
D’aquesta forma, se suma a Sony, que va ser la primera que es va donar de baixa. Ho va fer només tres dies després que els màxims representants de l’esdeveniment més gran de telefonia mòbil del món mostressin la seva predeterminació al fet que aquest any sí que es pogués celebrar el MWC en el format habitual, entre el 28 de febrer i el 3 de març.
“Sony ha pres la decisió de no participar amb el seu propi estand al Mobile World Congress el 2022. El món ha evolucionat cap a oportunitats digitals i online, i Sony Corporation es comunicarà de forma que pugui informar de les seves emocionants novetats en productes a una audiència més àmplia”, va assenyalar un breu comunicat.
Sony ja va cancel·lar la seva presència en les dues edicions anteriors per la pandèmia i també va ser de les primeres grans marques en anunciar-ho. Per ara, és la primera gran baixa per a aquesta edició del Mobile World Congress, que de moment se celebrarà tal com estava previst entre el 28 de febrer i el 3 de març.
Des de l’Ajuntament estan “molt tranquils”
L’Ajuntament de Barcelona treu ferro a l’assumpte. El primer tinent d’alcaldia de l’Ajuntament de Barcelona, Jaume Collboni, va assegurar fa una setmana que la celebració del Mobile World Congress (MWC) d’enguany no generava preocupació al consistori. “Estem molt tranquils”, va dir en una entrevista al programa Cafè d’Idees de RTVE. El MWC de 2022 es farà en format presencial -sempre que la pandèmia de la Covid-19 ho permeti-.