Turisme de Barcelona ha començat a promoure noves rutes temàtiques pel seu canal d’Instagram amb l’objectiu de dinamitzar la ciutat en una aposta pels nous formats digitals i encarat a el públic local i de proximitat, segons ha informat aquest divendres en un comunicat.

Ha iniciat dues accions a través del canal stories d’Instagram: les Instaroutes, una iniciativa realitzada amb la Diputació de Barcelona, i les rutes temàtiques, amb l’associació Barcelona Travel Bloggers.

A les Instaroutes, s’han programat 10 rutes que han començat amb un recorregut pel centre de Barcelona, el districte més afectat per la crisi de la Covid-19, amb l’objectiu d’apropar el públic local i de proximitat a al barri de Gòtic i Ciutat Vella.

Nou comentari

Més notícies
Una parella davant de l'Hotel Palace tancat / ACN

El recàrrec a la taxa turística salta al juny de 2021

El ple de Barcelona aprova l'increment fiscal i obre la porta a més ajornaments
Una dona passeja per la Rambla amb el carro de la compra / ACN

Agències de viatges es mobilitzen per sortir de la “paràlisi”

Es concentraran a Sant Jaume aquest dijous en una protesta simultània a València, Sevilla i Barcelona