Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Mor un home atropellat per una furgoneta a Barcelona
  • CA

Un home de 70 anys ha mort aquest dimecres a causa de les ferides que va patir al ser atropellat per una furgoneta al districte de Sants-Monjuïc, a Barcelona. La topada mortal ha ocorregut en el creuament dels carrers Rossend Arús amb Gavà, al barri de la Bordeta. Des de principis d’any, han mort 13 persones en accidents de trànsit a Barcelona, un nombre de víctimes que supera ja les 12 que es van registrar durant tot 2021.

Els fets han passat a les 10.30 hores d’aquest dimarts. De resultes del xoc,el vianant va resultar ferit greu i va ser traslladat a un centre hospitalari. L’home ha mort aquest dimecres matí, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

La majoria de víctimes, motoristes

El balanç de morts en accident de trànsit a Barcelona tracen amb claredat que la baula més feble a la xarxa viària de la ciutat són els motoristes. De les 13 víctimes mortals, dos són vianants -inclosa la persona morta aquest dimecres- i els altres 11 eren tots conductors de motocicleta.

L’última mort d’un motorista a la capital es va produir el passat cap de setmana. Segons va informar l’Ajuntament, era un home de 48 anys. Va perdre la vida al xocar contra un camió a la cruïlla dels carrers Balmes amb Madrazo, al districte de Sarrià Sant Gervasi.

El motorista va ser traslladat a l’hospital Clínic, on al final va morir. Agents de la Guàrdia Urbana i sanitaris del Servei d’Emergències Mèdiques es van traslladar al lloc dels fets.

A banda, una dona va morir també el passat cap de setmana a l’envair la calçada de la C-33. La víctima va ser atropellada per un vehicle que no va poder esquivar-la. El Servei Català de Trànsit va informar que s’obria una investigació per esclarir els fets que van acabar amb la vida de la dona.

Més notícies
Notícia: Enxampat amb un botí de material mèdic robat a Barcelona que duia al cotxe
Comparteix
Els Mossos van trobar els aparells sostrets, valorats en 65.000 euros, després que el detingut intentés robar tres vehicles
Notícia: Un vehicle descontrolat a la Rambla atropella tres persones
Comparteix
La conductora ha perdut el control i un dels ferits ha estat traslladat a l'hospital
Notícia: El classisme amagat a la rebaixa del transport
Comparteix
"L’anunci de Pedro Sánchez sonava molt bé fins que ha arribat la lletra petita"
Notícia: Investiguen si l’incendi de quatre vehicles a Montjuïc va ser provocat
Comparteix
El foc va afectar quatre vehicles de la flota municipal de Parcs i Jardins

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa