La campanya estiuenca d’Arrels per visibilitzar la pobresa a Barcelona

L'entitat denuncia a Instagram la precària situació de les persones sense sostre de la ciutat

“Us cansa veure sempre les mateixes fotos estiuenques? A nosaltres també”. Així comencen des de fa tres setmanes totes les publicacions d’Instagram que fa Arrels Fundació. L’entitat ha posar en marxa una nova campanya per visibilitzar la vida dels sense sostre a Barcelona i denunciar que la pobresa no descansa mai ni fa vacances.

 

Arrels ha reproduït les típiques fotos estiuenques –uns peus a la sorra, un home arrepenjat a una paret amb la mirada perduda– i les ha adaptat a l’estil de vida dels sense sostre de la ciutat. L’entitat fa temps que denuncia l’escassetat de polítiques socials per contribuir a a reinserir els sense sostre.

El nombre de persones sense sostre ateses per Arrels Fundació va tornar créixer el 2018. L’any passat l’entitat va rebre 2.341 persones, un 23% més que l’any anterior i un 72% que fa cinc anys. “Més d’un miler les hem conegut per primera vegada”, van alertar a principis del 2019.

 

Més informació

Nou comentari