Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
El cotxe de l’atropellament de Cap d’Any podria ser un Peugeot 308 o un Audi A3
  • CA

Ja són una quarantena les persones que han contactat amb la Guàrdia Urbana de Barcelona per oferir al cos policial dades sobre l’atropellament de la nit de Cap d’Any a la Diagonal, en què un jove vianant va quedar greument ferit i va ser ingressat a l’Hospital Clínic en estat crític.

La primera trentena de testimonis –un parell dels quals van veure l’atropellament al pas de vianants de la Diagonal a l’altura de la Via Augusta i la resta van presenciar la fugida del cotxe per la rambla Catalunya– va arribar ahir, 2 de gener i primer dia laborable de l’any. Després encara n’han sorgit una desena més.

[r:1]

Una dotzena d’aquests testimonis són els que tenen informació més precisa sobre els fets, segons ha explicat avui a la Cadena SER el subinspector de la Guàrdia Urbana David Vázquez, cap de la unitat d’atestats d’accidents de trànsit del cos.

Però encara hi ha punts que costen d’aclarir, tot i tenir els testimonis i les imatges de diverses càmeres de seguretat de la zona. Un dels punts foscos és el model exacte del vehicle: ahir ja es va descartar que fos un monovolum o una furgoneta, com s’havia dit al principi, i avui Vázquez ha especificat que podria ser un Peugeot 308 o un Audi A3 de color fosc.

El subinspector està convençut que el conductor autor de l’atropellament serà localitzat per la investigació policial o bé per la col·laboració ciutadana, i tampoc descarta que s’entregui.

Més notícies
Notícia: Troben una trentena de testimonis de l’atropellament i la fugida de Cap d’Any
Comparteix
El vehicle va fugir pel mig de la rambla Catalunya i molts vianants el van veure
Notícia: La policia busca un conductor per atropellar un noi de 25 anys, deixar-lo en estat crític i fugir
Comparteix
Els fets van ocòrrer ahir a la nit a la cruïlla de Rambla Catalunya amb l'avinguda Diagonal

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa