Els reis tornen a Barcelona, ara per lliurar els premis Planeta

Els monarques espanyols assistiran a la gala dels guardons literaris el 15 d'octubre

Felip VI i la reina Letizia tornaran a Barcelona la setmana que ve. El monarca espanyol i la seva esposa es desplaçaran aquest cop a la capital catalana per lliurar els premis Planeta. La gala es celebrarà al Museu Nacional d’Art de Catalunya, a Montjuïc, el 15 d’octubre a partir de les 21.00 hores. Els reis no assisteixen al lliurament dels guardons literaris que tradicionalment es lliuren a Barcelona des de fa cinc anys, abans del referèndum d’independència de 2017.

Les últimes visites de Felip VI a Barcelona han estat acompanyades de protestes d’organitzacions independentistes contra la monarquia espanyola. Els manifestants retreuen al rei el discurs que va pronunciar el 3 d’octubre de 2017, quan va justificar la violència policial en col·legis electorals durant l’1-O, com també els casos de presumpta corrupció del seu pare, Joan Carles I.

La Delegació del Govern espanyol ha anunciat avui la nova visita del monarca a Catalunya, la cinquena des del juny passat. A més, serà la segona vegada que Felip VI vingui acompanyat de la reina Letizia des del juny. L’anterior vista de la parella reial va ser per flanquejar la seva filla Elionor durant la cerimònia dels premis Princesa de Girona, que es van lliurar al Caixafòrum de Barcelona el juliol passat.

Més informació

Comentaris

    Fora les forces d'ocupació 08/10/2021 8:25 pm
    No, gràcies. A la colònia no són ben rebuts.
      Jaume Seugas 10/10/2021 1:46 pm
      Per mi ja esta-ban be on eren i si podien quedar
    Sr. Floïd 08/10/2021 9:37 pm
    Benviguts sigueu a Catalunya.
    Tano 08/10/2021 9:38 pm
    Els anirà a veure sa mare.
    Varist 08/10/2021 9:49 pm
    Pim pam PUM guillotina pels brobons
    Prou 09/10/2021 8:32 am
    Sempre que venen ho han de fer superprotegits i en locals aïllats del nucli urbà. No són estimats. No es fan estimar.
    Bienvenidos 09/10/2021 8:51 am
    A la orden de vuecencia su majestad! Bienvenidos a Barcelona!
    Duna 09/10/2021 9:20 am
    ostres! ara que ja havien desinfectant a conseqüència del viatge anterior...
    L'OBSERVADOR ASTORAT 09/10/2021 11:06 am
    CATALANES !: Hay que dispensar a SSMM (“la Madonna-Mandona" y al "Preparao-Despistao") que "tanto nos quieren y admiran", un recibimiento "como se merecen". De manera que conserven un recuerdo "Eterno e Imborrable"./ "A por ello", entonces. Amén !
    RAMON A 09/10/2021 11:18 am
    Que pesada es aquesta familia estrangera i parasita
    miquel puigpelat 09/10/2021 11:22 am
    Enlloc del "preparao", el VI se'l pot anomenar "el provocador"!!!!!!!
    Aturem la corrupcio Felipe 6 09/10/2021 11:23 am
    Una monarquia que fa propaganda privada es ANTICONSTITUCIONAL . NENEU CONDONS Felipe el Corrupto. Planeta paga en negre Felioe de la privada? Fiscalia hagan algo con este Juan Carlos chorizo 2
    L'OBSERVADOR ASTORAT 09/10/2021 1:10 pm
    Doncs els hi direm "Mandona-Madonna i "Mandao-Despistao". Així millor ??
    ton c. 09/10/2021 4:29 pm
    ves per on, pobre de mi, i jo que em pensaba que els reis veníen el 6 de gener.
    JACKS 09/10/2021 6:17 pm
    La moral del Borbo es eterna, es mal rebut, ben protegit i nomes quatre renegats catalans Españolistes el van a rebra, pero ell dur , ha de demostrar qui mana i qui es el conqueridor. Deixeu que la gent si acosti, encara que sigui a 100 metres, veureu l'estima que li tenim els Catalans. Jo on no en volen no hi vaig, pero ell tonto i tosut. Ben protegit pels del tricorni que ho estant passan molt malament a Catalunya (massa poc), pero els tontos tampoc marxen, perque sera ? Reparteixen hosties, inventen peliculas i encarcellan als democrates, i volen que els mirem be ?, que els tractem be ?. Sort tenen que els catalans som gent pacifica (i una mica burros) si no aixo seria Saigon. Jo no els miro amb odi ( m'han ensenyat a no odiar), pero si amb despreci e indiferencia, com si passa un gos pel meu costat, igual (mirant de reull perque no em mossegui).
    ni un cèntim a planeta 13/10/2021 8:47 am
    cap sorpresa, aquesta gentussa és molt del vi, i gens catalana