Lluís Rabell desitja que s’imposi el “seny” i que Colau accepti els vots de Valls

Atribueix els dubtes de l'alcaldessa en funcions a la "pressió del marc mental de l'independentisme"

L’exdiputat de Catalunya sí que es pot Lluís Rabell ha desitjat que s’imposi el “seny” i que Colau accepti els vots de Valls per ser investida alcaldessa. Rabell ha justificat els dubtes de l’alcaldessa en funcions de rebre el suport de l’ex primer ministre francès amb la “pressió del marc mental de l’independentisme”. “Si Ada pren, com esperem molts, la decisió de dir: “formo un govern amb Collboni i sortim endavant”, és enfrontar-se a aquest relat”, ha declarat en una entrevista a Crónica Global.

L’expresident de la Federació d’Associacions de Veïns i Veïnes de Barcelona (FAVB) ha lloat Valls, de qui ha dit que “està fent una jugada molt intel·ligent”. “Faci el que faci Ada, ell queda com un senyor”, ha considerat. L’exdiputat de l’òrbita dels comuns ha avisat que governar amb Collboni enviaria un missatge de Colau a la ciutadania: “no hi haurà connivència amb l’aventura processista”. “L’únic govern d’esquerres viable és entre els comuns i el PSC, i això implica acceptar els vots de Manuel Valls per a la investidura”, ha afegit. 

Més informació

Comentaris

    Tomas Ferrer 08/06/2019 12:21 pm
    Estis al moviment veinal fa 40 anys aquet paio no el conec de res
    anonima 04/06/2019 12:09 pm
    Aquest home confon el seny amb la bandarreria. L'"heroina" del moviment contra els bancs pactant amb el candidat de l'Ibex????
    arfonzo 04/06/2019 12:23 am
    será digno de estudio poder analizar los votantes o seguidores de podemos ¿que les mueve a votar a semejantes sujetos, tal como colau, rabell ? . todo un misterio.
    Gatvell 03/06/2019 8:55 pm
    Jo crec que molta gent de la falsa progressia catalana, vells psuqueros o nous indignats, prefereixen centrar-se en combatre el fantasma del pujolisme com a gran i principal enemic, perquè no tenen ni valor ni ganes de fer front al veritable enemic del poble que és el règim del 78: la oliarquía nacionalista espanyola, corrupta extractiva, autoritària,...Aquesta els fa por i no s'hi veuen amb cor. Per això volen pactar-hi. Rabell n'és l'exemple perfecte.
    xup 03/06/2019 6:43 pm
    ha deixat anar la fregona aquest tipus?
    Sisco 03/06/2019 6:36 pm
    Han tornat els traïdors.
    El Rabell es un llop amb pell de bé. 03/06/2019 6:11 pm
    Quina cara més dura. Aquest pseudo comunista intentant forçar un pacte contra natura amb els falangistes de C's. Tant odia Rabell a Catalunya, els catalans i la cultura catalana? Quina poca vergonya.
    X*2 03/06/2019 6:06 pm
    No es diu Franco aquest paio? "Pues eso"
    TACOLOCO 03/06/2019 5:40 pm
    EL BOLERO DE RABELL
    Max 03/06/2019 4:43 pm
    Rabell intenta amagar el seu primer cognom -Franco-, però cada cop que expressa les seves opinions ens el fa recordar
    13 milionets de no res 03/06/2019 4:40 pm
    Els tentacles del Pont-Aeri/IBEX - Caixabank arriben mooolt lluny, oi Sr. Franco Rabell? Per considerar d'esquerres un partit que encara no ha condemnat la repressió de l'1-O contra el poble que volia votar ni l'existència de presos polítics s'hi han de tenir moltes penques o molts deutes amb creditors poc recomanables.
    Fat Boy 03/06/2019 4:28 pm
    Mes que esquerra transformadora son esquerra transformista. La revolucio ben entesa comenca per un mateix, oi Franco?.
    Poble 03/06/2019 2:30 pm
    Però el jaciment de dinosaures no era al Pallars Jussá?...
    X*2 03/06/2019 2:09 pm
    Fora gentussa
    fotli 03/06/2019 2:06 pm
    si ser d'esquerres vol dir assemblar-se a aquest paio, a mi em trobareu a l'altra banda.