Lluís Rabell desitja que s’imposi el “seny” i que Colau accepti els vots de Valls

L’exdiputat de Catalunya sí que es pot Lluís Rabell ha desitjat que s’imposi el “seny” i que Colau accepti els vots de Valls per ser investida alcaldessa. Rabell ha justificat els dubtes de l’alcaldessa en funcions de rebre el suport de l’ex primer ministre francès amb la “pressió del marc mental de l’independentisme”. “Si Ada pren, com esperem molts, la decisió de dir: “formo un govern amb Collboni i sortim endavant”, és enfrontar-se a aquest relat”, ha declarat en una entrevista a Crónica Global.

L’expresident de la Federació d’Associacions de Veïns i Veïnes de Barcelona (FAVB) ha lloat Valls, de qui ha dit que “està fent una jugada molt intel·ligent”. “Faci el que faci Ada, ell queda com un senyor”, ha considerat. L’exdiputat de l’òrbita dels comuns ha avisat que governar amb Collboni enviaria un missatge de Colau a la ciutadania: “no hi haurà connivència amb l’aventura processista”. “L’únic govern d’esquerres viable és entre els comuns i el PSC, i això implica acceptar els vots de Manuel Valls per a la investidura”, ha afegit. 

Comentaris

    fotli Juny 03, 2019 | 14:06
    si ser d'esquerres vol dir assemblar-se a aquest paio, a mi em trobareu a l'altra banda.
    X*2 Juny 03, 2019 | 14:09
    Fora gentussa
    Poble Juny 03, 2019 | 14:30
    Però el jaciment de dinosaures no era al Pallars Jussá?...
    Fat Boy Juny 03, 2019 | 16:28
    Mes que esquerra transformadora son esquerra transformista. La revolucio ben entesa comenca per un mateix, oi Franco?.
    13 milionets de no res Juny 03, 2019 | 16:40
    Els tentacles del Pont-Aeri/IBEX - Caixabank arriben mooolt lluny, oi Sr. Franco Rabell? Per considerar d'esquerres un partit que encara no ha condemnat la repressió de l'1-O contra el poble que volia votar ni l'existència de presos polítics s'hi han de tenir moltes penques o molts deutes amb creditors poc recomanables.
    Max Juny 03, 2019 | 16:43
    Rabell intenta amagar el seu primer cognom -Franco-, però cada cop que expressa les seves opinions ens el fa recordar
    TACOLOCO Juny 03, 2019 | 17:40
    EL BOLERO DE RABELL
    X*2 Juny 03, 2019 | 18:06
    No es diu Franco aquest paio? "Pues eso"
    El Rabell es un llop amb pell de bé. Juny 03, 2019 | 18:11
    Quina cara més dura. Aquest pseudo comunista intentant forçar un pacte contra natura amb els falangistes de C's. Tant odia Rabell a Catalunya, els catalans i la cultura catalana? Quina poca vergonya.
    Sisco Juny 03, 2019 | 18:36
    Han tornat els traïdors.
    xup Juny 03, 2019 | 18:43
    ha deixat anar la fregona aquest tipus?
    Gatvell Juny 03, 2019 | 20:55
    Jo crec que molta gent de la falsa progressia catalana, vells psuqueros o nous indignats, prefereixen centrar-se en combatre el fantasma del pujolisme com a gran i principal enemic, perquè no tenen ni valor ni ganes de fer front al veritable enemic del poble que és el règim del 78: la oliarquía nacionalista espanyola, corrupta extractiva, autoritària,...Aquesta els fa por i no s'hi veuen amb cor. Per això volen pactar-hi. Rabell n'és l'exemple perfecte.
    arfonzo Juny 04, 2019 | 00:23
    será digno de estudio poder analizar los votantes o seguidores de podemos ¿que les mueve a votar a semejantes sujetos, tal como colau, rabell ? . todo un misterio.
    anonima Juny 04, 2019 | 12:09
    Aquest home confon el seny amb la bandarreria. L'"heroina" del moviment contra els bancs pactant amb el candidat de l'Ibex????
    Tomas Ferrer Juny 08, 2019 | 12:21
    Estis al moviment veinal fa 40 anys aquet paio no el conec de res