Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
TMB incorpora la compra en línia de targetes de metro i bus

TMB ha incorporat la compra en línia de títols de transport per al metro i el bus per als usuaris inscrits al programa JoTMBé. Fins ara, aquests 890.000 inscrits podien fer la compra només a través del telèfon mòbil amb l’aplicació TMB App. A partir d’ara, també poden fer la compra a través de l’apartat tarifes del portal web de la companyia després d’identificar-se com a membres de JoTMBé o bé donant-se d’alta com a nou membre.

Posteriorment es fa el pagament amb targeta i el sistema genera un codi que és el que s’ha d’introduir a la màquina distribuïdora de qualsevol estació de metro per imprimir el títol adquirit. La companyia ha afirmat que la compra en línia aporta “beneficis d’agilitat, organització familiar i control de despeses”.

Es pot reenviar el codi de recollida

Entre d’altres, és possible comprar la targeta des de casa i reenviar el codi de recollida a una altra persona, permet consultar l’historial de compres, repetir l’operació o cancel·lar-la en cas d’error. A més, els membres de JoTMBé obtenen punts per cada operació, que serveixen per accedir a recompenses.

Inicialment els títols que es poden comprar a través del web són els d’ús general com el bitllet senzill, la T-10, la T-50/30, la T-mes, la T-trimestre, la T-dia i el bitllet aeroport, així com els abonaments turístics Hola Barcelona Travel Card. Està previst que en una segona fase s’incorporin els títols socials, com els de família nombrosa i monoparental, els dels joves i els dels aturats.

Més notícies

Inici convuls de les negociacions entre sindicats i TMB pel nou conveni

Notícia: Inici convuls de les negociacions entre sindicats i TMB pel nou conveni
Comparteix
Lamenten que l'empresa designa directius de rang baix per a la taula de reunions
Notícia: Inici convuls de les negociacions entre sindicats i TMB pel nou conveni - Mobile

TMB apuja el sou del seu màxim directiu

Notícia: TMB apuja el sou del seu màxim directiu
Comparteix
Gerardo Lertxundi cobrarà fins un 34% més que el seu predecessor gràcies a un salari fix més alt i un plus variable
Notícia: TMB apuja el sou del seu màxim directiu - Mobile

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa