Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Se suspenen diverses connexions entre el Prat i els Estats Units
  • CA

L’aeroport de Barcelona-El Prat afronta la suspensió de diverses connexions entre la capital catalana i els Estats Units. En concret, es tracta de tres rutes de la companyia Level. Segons ha revelat un compte d’informació sobre l’aeroport a les xarxes, l’afectació s’estèn a Nova York, San Francisco i Boston. D’aquesta manera, l’aeroport segueix aclaparant l’actualitat informativa i, mentre la seva ampliació suposa una triple crisi de governs, també veu com es modifica el seu pla de connexions internacionals.

En un text compartit a Twitter, el compte que explica els canvis no dona explicacions. Ara bé, anuncia les dates concretes de cada afectació. Es cancel·la el servei que connectava Barcelona i Nova York amb aquest operador durant uns quatre mesos. Entre el 27 de setembre de 2021 i el 2 de març de 2022 no hi haurà aquesta ruta. Malgrat això, la idea és que quan torni, la freqüència sigui de quatre vegades per setmana i no tres, com fins ara.

Pel que fa a l’enllaç amb San Francisco, a Califòrnia, els vols queden suspesos durant gairebé mig any, des del pròxim 29 de setembre fins al 29 de març de l’any vinent. Amb Boston, però, el problema és que es demora l’activació d’aquests vols directes de Level. No es preveu tenir-los en marxa fins a finals de març, fet que suposa que es torna a endarrerir l’arrencada d’aquest servei i el temps sense connexió directa amb Barcelona arribarà als dos anys almenys.

Es dona la situació que Level havia anunciat el passat 30 de juny el retorn de l’activitat aèria entre San Francisco i Barcelona. Es presentava aquesta connexió ressaltant que era la primera aerolínia a enllaçar les dues ciutats amb una freqüència de dues vegades a la setmana. Tanmateix, el funcionament d’aquest servei no s’ha estès gaire. Tres mesos després, es torna a suspendre.

Mentrestant, Fly Level no ha fet cap moviment públic sobre el tema ni ha respost els intents de contacte d’aquest diari. Fonts d’Aena, per la seva part, es limiten a destacar que les úniques autoritzades a comentar la gestió operativa dels seus vols són les mateixes companyies aèries.

La notícia, a més, es produeix en ple debat sobre el futur de l’aeroport de Barcelona-El Prat. Després que el govern espanyol anunciés la retirada del finançament de 1.700 milions d’euros per a l’ampliació de la infraestructura, tot acusant l’executiu català de trencar l’acord previ, ha quedat un panorama novament incert sobre aquest espai aeri. Alhora, ha incidit en les diferències de tres governs de coalició. El de l’Estat, on el PSOE força cap a una ampliació tot i que afecti a la zona protegida de La Ricarda i Unides Podem s’hi mostra en contra. El de la Generalitat, amb el sector de Junts per Catalunya forçant cap a una entesa amb el govern espanyol i el d’Esquerra Republicana posant com a condició la preservació de l’espai protegit mediambentalment. I el de l’ajuntament barceloní, amb el PSC tancant files amb la formació socialista espanyola i els comuns mantenint-hi l’oposició.

Comentaris

  1. Icona del comentari de: Viva!! a setembre 09, 2021 | 19:34
    Viva!! setembre 09, 2021 | 19:34
    Podéis hacer la conexión con Reus y Lleida...????????? Mira que perder 1700 millones de inversión, hay que ser retrasado mental arrogante y creído de Mi...
    • Icona del comentari de: Fart de pallassos a setembre 09, 2021 | 21:07
      Fart de pallassos setembre 09, 2021 | 21:07
      Pobre xarnego, no s'acaba d'enterar que l'acaben de robar i estafar una vegada més aquells que ell vota, "del pzo€ de tota la via" Demà anirà a pagar la llum i cridarà ben cofoi de ser estafat"viva apaña" En fi, on no n'hi ha no en raja...
      • Icona del comentari de: Claro claro a setembre 09, 2021 | 23:49
        Claro claro setembre 09, 2021 | 23:49
        Payaso tu grocnyordo de Mi...! Ahora el enano y su corral tendrán que explicar a todos los catalanes, y no sólo vosotros excrementos de grocnyordos! Una inversión tan elevada y con tantísimo trabajo que dar en estos momentos tan oscuros! Todo esto pasará factura a estos desperdicios humanos y de aquí un año otra vez elecciones por la Andapandanchia! Inútiles!????
        • Icona del comentari de: Jou a setembre 10, 2021 | 10:28
          Jou setembre 10, 2021 | 10:28
          Ets un puto ignorant, no tens ni idea del que parles, gent com tu no hauria de sortir mai de la cova, tarat nyol.
    • Icona del comentari de: Ricard a setembre 09, 2021 | 21:28
      Ricard setembre 09, 2021 | 21:28
      Més arrogant, reduccionista (els cunyadisme es base en això) i cretí que el teu cometari impossible...
    • Icona del comentari de: JordiP a setembre 09, 2021 | 23:31
      JordiP setembre 09, 2021 | 23:31
      Listo, esta inversión no ha existido nunca. Es un globo para engañar gente como tú.
  2. Icona del comentari de: Jau a setembre 09, 2021 | 20:20
    Jau setembre 09, 2021 | 20:20
    Cal tenir la sobirania del Prat
    • Icona del comentari de: Pedro a setembre 09, 2021 | 21:05
      Pedro setembre 09, 2021 | 21:05
      ¿ Tienes una buena silla ?
  3. Icona del comentari de: Pedro a setembre 09, 2021 | 21:09
    Pedro setembre 09, 2021 | 21:09
    ¿ Habéis buscado la solvencia de Level ? A ver si mejoráis y dejáis de tanto copiar y pegar y hacéis de periodistas.
  4. Icona del comentari de: Confirmado. a setembre 09, 2021 | 21:24
    Confirmado. setembre 09, 2021 | 21:24
    El fraudulento proceso supremacista sólo ha conseguido que se queden los cerdos de Osona.
  5. Icona del comentari de: Fets a setembre 09, 2021 | 21:31
    Fets setembre 09, 2021 | 21:31
    La companyia Level, es propietat de International Airlines Group (IAG). Qatar Airways es propietaria del 25.1% de IAG. La marca Level te una oficina registrada a Madrid. Des del gener d'aquest any la flota d'avions és operada per Iberia. Javier Sánchez-Prieto que era el president i conseller (CEO) d'Iberia, es el nou empresari espanyol (CEO) des de setembre de 2020 del grup IAG. Fernando Candela es va convertir en conseller delegat de transformació d’IAG l’octubre de 2020. Va ser nomenat conseller delegat de LEVEL el setembre de 2019 i anteriorment va ser conseller delegat d’Iberia Express. Casualitats?
    • Icona del comentari de: Pedro a setembre 09, 2021 | 22:20
      Pedro setembre 09, 2021 | 22:20
      ¿ Sabes como funciona el mundo de las compañias de aviación ?
  6. Icona del comentari de: Roc a setembre 09, 2021 | 22:25
    Roc setembre 09, 2021 | 22:25
    Norwegian torna aviat amb Level-Ibírria no es va enlloc
  7. Icona del comentari de: Anònim a setembre 10, 2021 | 09:04
    Anònim setembre 10, 2021 | 09:04
    LEVEL filial d’IBERIA, té com a únic objectiu, enfonsar altres companyies que competeixen amb IBERIA. Poc importa si perden diners, que ja ho pagarán IBERIA o el Govern espanyol. Mentre Norweggian Airlines operava des d’El Prat, fent vols directes a NY,SFrancisco,Boston, o Chicago,LEVEL va intentar competir oferint els mateixos vols a preu mes baix. Sense éxit. La gent va preferir seguir volant amb Norweggian. IBERIA, VUELING fan fástic i el seu servei es penós. Malauradament amb la COVID Norweggian va anular aquests vols i LEVEL es va quedar com a unic a BCN. Ara s’en va del Prat per obligarnos a fer escala a Madriz. Jo prefereixo fer escala a Múnich (Lufthansa), Paris (Air France), Bruseles, Dublin,o Tombuctú abandona qu’a Madriz. El cas es copiat de CLICKAIR, també filial d’IBERIA que un cop fet el seu objectiu (perdent diners) va desapareixer pagant tots els espanyols el deute.
  8. Icona del comentari de: LEVEL=KK a setembre 10, 2021 | 09:14
    LEVEL=KK setembre 10, 2021 | 09:14
    Millor LUFTHANSA, el mateix preu, servei I confort infinitament superior, escala a Munich i no a Madriz. LEVEL=IBERIA+VUELING

Respon a LEVEL=KK Cancel·la les respostes

Comparteix

Icona de pantalla completa