“Buffet vol comprar la Torre Agbar per 150 milions”, el que diu la premsa econòmica

"Bonpreu desencalla l'obertura a l'antic Urgell", titula el diari ARA

Els diaris econòmics i les pàgines d’economia de la premsa generalista destaca avui aquestes notícies sobre Barcelona i la seva àrea:

Expansión: “Buffet vol comprar la Torre Agbar per 150 milions”. El multimilionari nord-americà Warren Buffet presentarà pròximament una oferta de 150 milions d’Euros per comprar la Torre Glòries, l’antiga Torre Agbar. L’emblemàtic edifici barceloní, que està gairebé al 100% d’ocupació després de l’arribada de Facebook, és un actiu immobiliari molt cobdiciat.

Diari ARA“Bonpreu desencalla l’obertura a l’antic Urgell”. La cadena de supermercats ja disposa de la corresponent llicència d’obres i convertirà l’antic cinema, tancat el 2013, en un supermercat. La intenció de Bonpreu és posar el supermercat a l’espai que ocupava l’antiga platea. També es construirà un interior d’illa que estarà obert al públic i cobrirà l’espai.

La Vanguardia: “Decathlon instal·la el seu centre logístic per al sud d’Europa a Barcelona”. La marca de material esportiu ha triat la Zona d’Activitats Logístiques (ZAL) del Port de Barcelona per construir una nau logística de 96.000 metres quadrats i que costarà 60 milions d’euros. L’empresa francesa té previst crear uns 500 llocs de feina.

Cinco Días: “Sabadell posa en venda la seva immobiliària Solvia per 900 milions d’euros”. El Banc Sabadell ha confirmat a la Comissió Nacional de Mercat de Valors (CNMV) que ha posat a la venda la immobiliària Solvia, que ara mateix compta amb 300 solars i unes 130 promocions en marxa. Està valorada en uns 1.200 milions d’euros, però de moment el preu de sortida és de 900 milions.

La Vanguardia: “El taxi informarà del preu del viatge abans de començar-lo”. L’Institut Metropolità del Taxi (IMET) ha anunciat que a la primavera estrenarà una nova tarifa tancada que estarà disponible per als clients que demanin un taxi a través de la desena d’aplicacions que existeixen actualment al mercat. La tarifa no variarà en funció de l’oferta i la demanda, com sí que feien les VTC.

Més informació

Nou comentari