“Ubeeqo accelera a Barcelona”, el que diu la premsa econòmica

"Pimec critica els intents de 'boicotejar' el sistema de vot electrònic", titula Via Empresa

La Vanguardia: “Ubeeqo accelera a Barcelona“. La marxa d’Avancar de Barcelona ha obert un nou mercat a empreses com Ubeeqo, filial de la multinacional francesa Europcar. La companyia està en ple procés d’expansió a l’àrea metropolitana i l’any passat va ampliar la seva activitat a Badalona i Sant Cugat. Ubeeqo, que no dona xifres de negoci ni de clients, disposa d’una flota pròpia de 320 vehicles i d’una oficina on treballen 120 persones.

Via Empresa: “Pimec critica els intents de ‘boicotejar’ el sistema de vot electrònic”. El president de Pimec, Josep González, ha denunciat els intents “sistemàtics” de “boicotejar” i “desprestigiar” el vot electrònic en les eleccions a la Cambra de Comerç de Barcelona que se celebren entre el 2 i el 8 de maig. En una roda de premsa posterior a l’assemblea general de l’entitat, González ha alertat que aquestes crítiques poden ser el preludi d’una impugnació de resultats “si a alguna candidatura les coses no li van bé”.

Cinco Días: “VidaCaixa guanya 154 milions el primer trimestre, un 6,6% més“. VidaCaixa va guanyar 153,9 milions d’euros el primer trimestre del 2019, un 6,6% més que en el mateix període de l’any passat. La companyia ha atribuït aquest creixement “al bon comportament de tots els negocis, pel volum més gran de cartera”. Així, el volum de recursos gestionats va pujar a 87.166,8 milions, un 5,5% més.

El Periódico: “Cellnex invertirà 4.000 milions a desplegar xarxes a França, Itàlia i Suïssa”. Cellnex ha arribat a diversos acords a França, Itàlia i Suïssa. Aquest acord suposarà incrementar en 10.700 les torres de comunicació: 5.700 a França, 2.200 a Itàlia i 2.800 a Suïssa i una inversió de 2.700 milions. Està previst que aquest acord es tanqui durant el primer semestre de l’any. A més, s’ha de comptabilitzar el desplegament fins al 2027 de 4.000 nous emplaçaments als mateixos territoris amb una inversió global prevista de 1.350 milions.

Expansión: “In-Store Media reordena la seva cúpula i supera els 70 milions de vendes“. In-Store Media, companyia catalana especialitzada en màrqueting i publicitat, ha reordenat la seva cúpula directiva després de tancar un any històric amb una facturació de 70 milions d’euros, un 11% que el 2017, gràcies a la bona marxa del negoci a França i a Portugal. La companyia té una desena de filials a Europa, Amèrica i Àsia i genera el 60% del seu negoci al mercat exterior.

Més informació

Nou comentari