Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
“Scopely contractarà seixanta persones més”, el que diu la premsa econòmica
  • CA

Els diaris econòmics i les pàgines d’economia de la premsa generalista destaquen aquestes notícies sobre Barcelona i l’àrea metropolitana avui:

Expansión: “Scopely contractarà seixanta persones més”. L’empresa de videojocs per a mòbil Scopely ha anunciat que duplicarà la seva plantilla a Barcelona i contractarà 60 persones més. La companyia, que té la seva seu central a Silicon Valley, va rebre la visita del president de la Generalitat, Quim Torra, que està de viatge als EUA.

Diari ARA: “Norwegian tancarà la base de Palma, però manté Barcelona”. L’aerolínia Norwegian ha anunciat que tancarà les seves bases insulars –Palma, Gran Canària i Tenerife– dins d’un programa de reducció de costos que es posarà en marxa a l’abril. El reajustament no afectarà l’aeroport del Prat, on l’empresa té dues bases i la seva seu corporativa.

La Vanguardia: “Nissan eleva la fabricació de la NV200 elèctrica”. La multinacional japonesa Nissan ha anunciat que augmentarà un 50% la producció de la furgoneta elèctrica NV200, el que implicarà més feina per a la planta de bateries que la companyia té a la Zona Franca de Barcelona. L’anunci es produeix en mig del conflicte laboral amb els sindicats, que volen que Nissan assigni més feina a la planta barcelonina.

El Periódico: “Barcelona oferirà serveis gratuïts de màrqueting avançat a les start ups”. L’Ajuntament de Barcelona ha posat en marxa un nou projecte que permetrà a les start ups de la ciutat utilitzar tècniques avançades de màrqueting per testar nous productes abans de llançar-los al mercat.

Expansión: “Arcano ven dos edificis a la plaça Europa per 40 milions”. El fons immobiliari Asoref ha venut un edifici que va comprar va dos anys i un projecte contigu que encara està en construcció per 40 milions d’euros. Entre els inquilins de l’immoble hi ha Aide, Zurich o Vanity Fair.

Més notícies
Notícia: “L’habitatge de Barcelona, el quart més car d’Europa”, el que diu la premsa econòmica
Comparteix
“El comitè de Nissan alerta de ‘l’incert futur’ de la Zona Franca”, diu La Vanguardia
Notícia: “Corp i Scranton invertiran 600 milions en 2.500 pisos”, el que diu la premsa econòmica
Comparteix
“Vueling retalla distàncies amb Ryanair, que segueix com l’aerolínea líder a Espanya”, diu Cinco Días

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa