Descomptes del 20% als apartaments turístics per la cancel·lació del MWC

Els hotels, els comerços, els restaurants i els museus també llancen ofertes especials per a l'Opportunity Week, del 21 de febrer a l'1 de març

Més de 150 establiments i operadors de Barcelona s’han sumat a l’Opportunity Week, la promoció turística que l’Ajuntament ha llançat per als dies en què s’havia de celebrar el MWC del dilluns 24 al dijous 27 de febrer, després que el saló s’hagi cancel·lat pel brot de coronavirus i l’anul·lació de diverses empreses assistents.

Turisme de Barcelona ha presentat aquest dimecres la campanya que el consistori i agents econòmics van acordar el divendres passat en la reunió amb l’alcaldessa, Ada Colau, i el primer tinent d’alcalde, Jaume Collboni, amb els diferents operadors i agents econòmics de la ciutat per a analitzar els efectes de la cancel·lació del MWC.

Sota el lema ‘Vine a Barcelona. Ara és el moment’ i amb l’objectiu de revertir els efectes de la suspensió de l’esdeveniment, la campanya oferirà del 21 de febrer a l’1 de març activitats i preus especials en comerços, mercats, restaurants, hotels i apartaments turístics, transport i cultura.

El director de Turisme de Barcelona, Joan Torrella, ha apuntat que a aquesta mena d’establiments s’aniran afegint altres operadors durant la setmana, ja que la campanya estarà en continu desenvolupament i s’aniran sumant iniciatives, que podran consultar-se a través de la pàgina web que s’habilitarà aquest divendres.

Ofertes especials

Els restaurants oferiran un menú a un preu especial tancat i s’aplicarà 2×1 en museus i equipaments culturals al costat de la xarxa de museus municipals, com la Casa Batlló, Caixaforum, Casa de les Punxes, Casa Vicens, Fundació Tàpies i el MNAC, entre d’altres.

En transport, Renfe oferirà descomptes del 35% en trajectes nacionals amb destinació Barcelona, mentre que en el mercat europeu es faran descomptes amb preus especials en origen des de Londres, París i Roma.

Als hotels de la ciutat s’aplicaran descomptes lineals en totes les reserves o en menús a preu tancat migdia i nit a més de jornades de portes obertes amb alguna activitat associada, i s’oferirà un 20% de descompte als apartaments turístics.

Respecte als comerços, s’oferiran descomptes del 20% en una selecció d’articles i es faran activitats com al mercat de la Boqueria que acollirà un ‘brunch’ el 23 de febrer, i el de la Concepció que oferirà el 28 i 29 de febrer una degustació de productes.

Ràpida resposta

El president de Turisme de Barcelona, Eduard Torres, ha agraït la “ràpida resposta” de l’Ajuntament de Barcelona després de la cancel·lació del MWC, i ha posat en valor el diàleg del consistori amb entitats privades per solucionar la situació. El primer tinent d’alcalde, Jaume Collboni, ha explicat que la proposta neix amb la intenció que “Barcelona no baixi el ritme, no s’aturi, i que mantingui i demostri el seu dinamisme i la seva capacitat econòmica i de proposta a nivell de restauració, cultura i allotjament”, i ha valorat que la reacció de la ciutat a l’anul·lació del MWC ha estat ràpida i positiva. Per la seva banda, el regidor de Turisme de Barcelona, Xavier Marcé, ha destacat que la campanya ha de posar en valor a Barcelona. La regidora de Comerç, Montserrat Ballarín, ha incidit en què la ciutat té l’oportunitat de mostrar “la magnífica oferta comercial i de restauració i recuperar part dels beneficis que el MWC li hauria aportat”.

Més informació

Nou comentari