Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Més luxe al passeig de Gràcia: una marca TOP amplia la seva botiga

És el carrer comercial més car de Barcelona i de tot l’Estat, per davant de les principals avingudes madrilenyes. Ho és per preus dels seus locals, però també és l’avinguda més TOP per glamur i per capacitat d’atracció de visitats i de compradors d’alt poder adquisitiu. Hi ajuda també el fet que el passeig de Gràcia estigui farcit de tresors arquitectònics, el més immens dels quals la Pedrera d’Antoni Gaudí. No és estrany que les marques més prestigioses del món busquin qualsevol oportunitat per instal·lar-s’hi o, com és el cas de Rolex, de reposicionar-se per guanyar presència.

Rolex tanca la botiga del número 18

La firma de rellotges de luxe ha decidit ampliar la seva botiga del passeig de Gràcia, 75 i tancar la botiga que tenia al mateix passeig al número 18. I és que Tous, el distribuïdor de Rolex a l’Estat espanyol, ha pres aquesta decisió de tancar el local de 400m2 que va obrir la companyia catalana i que el 2014 va incloure algunes col·leccions de Rolex. I ara s’aposta per concentrar tota la força comercial d’aquesta prestigiosa marca de rellotges de luxe en el local del número 75, que ha passat de tres a cinc aparadors, a més d’incloure el nou concepte d’imatge Rolex. També inclourà un “servei ràpid”, amb el qual els rellotgers poden interactuar amb el client i assessorar-los ràpidament amb qualsevol pregunta tècnica.

La botiga del número 75 de passeig de Gràcia
La botiga del número 75 de passeig de Gràcia

La relació entre Tous i Rolex es remunta a més de trenta anys, quan la companyia fundada a Manresa el 1920 va començar a distribuir els rellotges en el seu establiment original a Manresa, que després també va afegir les botigues de Lleida i Valladolid. Actualment, la companyia opera tres botigues Rolex: les dues de Barcelona i un establiment a El Corte Inglés de la Castellana, a Madrid, tot 100% gestionat pel grup.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa