“La floristeria online Colvin obre la primera botiga física”, el que diu la premsa econòmica

"Storytel, el Netflix dels audiollibres", publica Via Empresa sobre la companyia sueca

Els diaris econòmics i les pàgines d’economia de la premsa generalista destaca avui aquestes notícies sobre Barcelona i la seva àrea:

Diari Ara: “La floristeria online Colvin obre la primera botiga física”. Aprofitant la diada de Sant Jordi, la floristeria digital Colvin ha estrenat la seva nova botiga física, situada al carrer Pau Claris. Com moltes altres empreses de comerç electrònic, Colvin ha optat per tenir un establiment a peu de carrer per donar visibilitat a la seva marca. La companyia, que ha captat més d’11 milions d’euros de finançament, aposat per reduir els intermediaris per abaratir preus i millorar la qualitat de les flors que ven.

Via Empresa: “Storytel, el Netflix dels audiollibres”. L’empresa sueca Storytel, el producte de la qual és una aplicació per a mòbil amb la qual es poden escoltar fins a 60.000 audiollibres, va instal·lar-se a Catalunya l’any 2017 i tant la seva aparença, com la seva filosofia, és molt semblant a la de Netflix. L’Álex Gibelalde, director general de Storytel a Espanya, emfatitza que “la companyia no vol descàrregues”. Tots els seus audiollibres es poden trobar a les aplicacions d’iOs i Android.

El Economista: “Seat vol ampliar el ‘carsharing’ amb la suma de la seva xarxa de concessionaris“. El grup VW aposta per convertir Seat en un proveïdor de serveis de mobilitat. L’última iniciativa del fabricant de cotxes és convertir els seus concessionaris en una xarxa de punts de lloguer de cotxes, tant per dies com per hores, per entrar al negoci del carsharing. El programa pilot començarà a Madrid gràcies a la col·laboració amb Respiro, una plataforma adquirida per Seat i que disposa de 300 vehicles a la capital espanyola.

La Vanguardia: “Alta seguretat a mida“. L’empresa catalana Onsecur aposta per la intel·ligència artificial per trencar esquemes al sector de l’alta seguretat. La companyia disposa de càmeres intel·ligents, videoanàlisis en temps real o sistemes de dissuasió a través de llum i so per diferenciar-se de la competència. En només dos anys, Onsecur ha multiplicat per nou la seva facturació i ja ingressa 1,5 milions d’euros anuals.

Expansión: “Hostel One es proposa arribar als 100 albergs d’aquí a cinc anys“. La cadena catalana Hostel One s’ha proposat arribar al centenar d’albergs abans del 2024. Aquest 2019 ja n’ha obert cinc, tant en propietat com en lloguer i gestió, i en suma una vintena. Barcelona, amb quatre, és el seu principal mercat, però també està present a Madrid, Londres, Praga, Budapest o Roma. El seu objectiu és aterrar a París i a Amsterdam en els pròxims dos anys.

Més informació

Nou comentari