Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
“4YFN creixerà amb la inclusió d’empreses estrangeres”, el que diu la premsa econòmica

Els diaris econòmics i les pàgines d’economia de la premsa generalista destaca avui aquestes notícies sobre Barcelona i la seva àrea:

Expansión: “4YFN creixerà amb la inclusió de verticals i empreses estrangeres”. El congrés de start ups, que se celebra de forma paral·lela al Mobile World Congress, afronta una nova edició d’expansió i busca atraure professionals de fora del món emprenedor amb programes especialitzats en salut, música o videojocs. El 4YFN preveu atraure més de 21.000 assistents i té confirmades 760 empreses expositores.

El Economista: “Els gimnasos DiR tanquen una ronda de 550.000 euros”. La cadena de gimnasos DiR ha tancat una ronda de finançament de 550.000 euros amb 142 inversors que permetrà obrir el seu club número 24. És una fórmula que dona més protagonisme als abonats i seguidors de la companyia per participar de l’expansió de la cadena. És la sisena ampliació de capital de DiR, amb les quals ja havia obert quatre clubs més.

La Vanguardia: “Compromís Cooltra”. L’empresa de mobilitat Cooltra trenca esquemes dins de l’ecosistema start up i, en lloc de captar fons amb rondes de finançament, ho fa amb deute dels seus propis accionistes. Fins ara, la companyia ha aconseguit 50 milions d’euros de préstecs dels seus socis, una fórmula que demostra la confiança que tenen els accionistes en l’empresa i que de moment els està donant molt bons resultats.

Expansión: “Saba va finançar la compra de parkings d’Indigo amb n crèdit de Criteria”. El grup d’aparcaments Saba va rebre un crèdit de 150 milions d’euros de la seva matriu, Criteria, per finançar la compra de 800 aparcaments de la francesa Indigo, una operació que es va tancar per 215 milions d’euros. Amb aquesta adquisició, Saba va passar de gestionar 208.000 places d’aparcament a 378.000, un 85% més, i va poder entrar a nous mercats com el Regne Unit.

Cinco Días: “Caixabank estrena eslògan: ‘Escoltar, parlar, fer'”. Caixabank ha aprofitat la presentació del seu nou pla estratègic 2019-2021 per estrenar un nou eslògan: “Escoltar, parlar, fer”, amb el qual vol remarcar el seu compromís amb els clients i remarcar els atributs diferenciadors de l’entitat, com la proximitat, el diàleg i el compromís amb les persones.

Més notícies
El president de CaixaBank, Jordi Gual, i el conseller delegat, Gonzalo Gortázar / ACN

“Caixabank manté les condicions de l’ERO”, el que diu la premsa econòmica

Notícia: “Caixabank manté les condicions de l’ERO”, el que diu la premsa econòmica
Comparteix
“Hofmann mira un futur dolç”, titula Via Empresa en un reportatge sobre la coneguda pastisseria barcelonina
Notícia: “Caixabank manté les condicions de l’ERO”, el que diu la premsa econòmica - Mobile
L'associació 50a50 reclama més paritat efectiva a la Cambra de Comerç de Barcelona / 50a50

“La revolta de les dones a la Cambra de Barcelona”, el que diu la premsa econòmica

Notícia: “La revolta de les dones a la Cambra de Barcelona”, el que diu la premsa econòmica
Comparteix
"Els projectes turístics es disparen lluny del centre", titula El Periódico
Notícia: “La revolta de les dones a la Cambra de Barcelona”, el que diu la premsa econòmica - Mobile

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa