La Cerveseria MonDoré, guanyadora del concurs #TOTpersianespintades

El fotògraf i artista s'emporta un lot de Montana Colors i el comerç vencedor rep una setmana de publicitat al diari

La Cerveseria MonDoré del barri de Sant Antoni ha estat la més votada al concurs #TOTpersianespintades, que ha impulsat aquest diari durant el mes de febrer en suport al comerç de barri i als petits paisatges artístics de la ciutat. En una votació pública a través de Google Forms, 324 lectors han escollit la seva persiana preferida del Top20 finalista durant una setmana i mitja.

La que ha rebut més suport ha estat finalment la d’aquest local de restauració, amb un 17,9% dels vots. L’ha seguit de molt a prop la botiga Colibantan (17%) i la perruqueria Le Pop Look (15,7%). En total han participat a la votació 324 usuaris.

Resultat de les votacions del concurs #TOTpersianespintades

Com anunciaven les bases, la imatge vencedora s’emporta 3 premis d’excepció! Per una banda, l’autor de la fotografia rep un generós lot de productes de la marca Montana Colors valorat en més de 370 euros. Alguns dels elements que inclou són una dessuadora, una gorra, dues samarretes, mitjons i packs de pintura en aerosol i markers professionals. En cas que la composició artística de la persiana tingui autoria declarada, rep un lot de 40 llaunes de pintura 94 o HC de Montana.

Lot regal de productes Montana Colors

D’altra banda, el comerç que protagonitzi la fotografia s’endú com a premi una setmana de publicitat al TOT Barcelona, a cost zero i amb visibilitat al web i a les xarxes socials del mitjà. Una petita ajuda per contribuir a la vida comercial de Barcelona i reconèixer el gran esforç que han fet i fan els nostres botiguers en aquests moments difícils.

Gràcies a tots els participants i votants!

Nou comentari