Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Turisme de Barcelona reprèn la promoció internacional dels congressos amb un viatge a França
  • CA

Turisme de Barcelona ha reprès l‘activitat promocional presencial del Barcelona Convention Bureau (BCB) amb una missió comercial al mercat francès que ha tingut lloc a les ciutats de Bordeus, Lió i Niça. L’objectiu del viatge era enfortir les relacions entre els clients del sector dels congressos per tal que quan es torni a la normalitat, Barcelona es mantingui com a líder en la celebració i organització d’esdeveniments. Vuit empreses han acompanyat la delegació del BCB durant una setmana per les ciutats Franceses.

L’acció ha tancat amb un balanç de quaranta contactes directes amb agències organitzadores d’esdeveniments que s’han mostrat disposades a celebrar els seus actes i trobades anuals a Barcelona.Segons els responsables del BCB els agents i operadors encarregats d’organitzar esdeveniments s’han mostrat molt receptius i s’ha començat a treballar amb alguns esdeveniments en el curt, mitjà i llarg termini.

Mercat clau per Barcelona

En aquesta missió comercial, s’ha incidit en els missatges de la qualitat, la seguretat i la sostenibilitat de la destinació. França és pel sector dels congressos i esdeveniments, un mercat important per Barcelona amb un potencial de negoci sòlid a causa del factor de la proximitat, indica Turisme de Barcelona. L’any 2019, abans de la pandèmia, França representava el 12,3% de totes les convencions internacionals que es van celebrar a la capital catalana.

Per als propers anys, el BCB té 125 expedients oberts i 100 congressos confirmats. Tal com ha explicat Christoph Tessmar, director del Barcelona Convention Bureau, “durant la pandèmia s’han obert 17 noves candidatures, algunes dels quals de fins a 15.000 delegats”.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa