Barcelona tornarà a fer promoció turística adreçada al mercat espanyol

El tinent d’alcaldia Jaume Collboni anuncia també el retorn de les campanyes internacionals ja aquest estiu, de la mà del sector privat

El primer tinent d’alcaldia de l’Ajuntament de Barcelona, Jaume Collboni, ha explicat aquest dimecres en el Summit Virtual Barcelona 2020 Tourism & Economy que es tornarà a fer promoció turística de la ciutat amb col·laboració público-privada “primer pensant en el mercat espanyol” i ha dit que no renunciaran “en la mesura del possible al mercat internacional fins i tot aquest estiu”.

Jaume Collboni ha participat en la inauguració del summit que debat durant dos dies sobre “El turisme en l’era postcoronavirus i la recuperació del sector dels viatges”, juntament amb la ministra d’Indústria, Comerç i Turisme, Reyes Maroto; el vicepresident del Govern i conseller d’Economia, Pere Aragonès; la presidenta de la Diputació de Barcelona, Núria Marín; el director executiu de la OMT, Manuel Butler; i el conseller delegat de Banco Santander España, Rami Aboukhair.

En el seu discurs, Collboni ha explicat que “Barcelona estarà preparada per afrontar aquesta nova etapa postcoronavirus com una oportunitat per renovar, rellançar, modernitzar i fer més segur el turisme sostenible i de qualitat”.

El tinent d’alcaldia ha remarcat que serà clau que la ciutat es presenti com “una ciutat segura, a més d’oberta, cosmopolita i amb una gran oferta cultural i gastronòmica”. “Des de les grans cadenes hoteleres fins al petit comerç de proximitat”, ha afirmat Collboni.

Per la seva part, el regidor de Turisme i Indústries creatives, Xavier Marcé, ha remarcat en la primera de les taules de debat sobre “Nous imaginaris de futur: l’exemple de Barcelona i la seva àrea d’influència” la necessitat de “gestionar el turisme en clau de futur i amb nous objectius, amb la doble perspectiva d’optimitzar-ne els efectes econòmics i evitant externalitats negatives en mediambient, mercat de l’habitatge o conflictes cívics”.

Nou comentari