Baix Llobregat per a barcelonins: més de 100 propostes de turisme de proximitat

El Consorci de Turisme de la comarca que tenim a tocar llança una web on es poden fer reserves per a més d'un centenar d'activitats de tota mena

Acabem de sortir del confinament per la pandèmia de Covid-19 i tots tenim ganes d’esbargir-nos. Però aquest any no s’han pogut planificar les vacances amb antelació, de manera que els grans viatges estan descartats. Tots els analistes coincideixen que és l’any del turisme de proximitat, i a Barcelona tenim a tocar un territori per explorar on hi podem trobar molt més del que a vegades ens pensem: el Baix Llobregat.

Una família fent pàdel surf al Baix Llobregat / Consorci de Turisme del Baix Llobregat

Hi podem fer escapades de cap de setmana, rutes de muntanya i visites culturals. Hi podem gaudir de grans experiències gastronòmiques i, per descomptat, disfrutar de les platges, de dia i al vespre, amb postes de sol amb ambient chillout als xiringuitos a la vora del mar. I tota l’oferta es troba a la web somelteuestiu.cat , que forma part de la nova campanya de promoció del Consorci de Turisme del Baix Llobregat.

Reserves a la mateixa web

En aquesta pàgina s’hi poden fer reserves per a més de 100 propostes per gaudir d’un estiu especial al Baix Llobregat. Vies ferrades a la muntanya de Montserrat, excursions a la natura, explorar coves, visitar el delta del Llobregat, descobrir la cripta Gaudí de la Colònia Güell, plans de platja com practicar el caiac, pàdel surf o windsurf, viatjar en autocaravana, o fer un tast de vis entre vinyes, a més de la millor proposta gastronòmica de la comarca i escapades úniques per passar unes nits d’estiu inoblidables.

Una família visitant la cripta de Gaudí a la Colònia Güell / Consorci de Turisme del Baix Llobregat

La web somelteuestiu.cat recull, a més a més, totes les mesures de seguretat i de sanitat d’utilitat per als visitants. I cadascuna de les empreses turístiques expliquen les mesures que han aplicat i com s’han preparat per acollir els usuaris amb garanties.

Amb l’objectiu de donar idees i engrescar tothom a visitar la comarca, quatre vídeos en portada mostren plans i experiències de natura, gastronomia, platja i cultura, per gaudir amb parella, amics i en família del Baix Llobregat.

A més, durant tot l’estiu se sortejaran dues escapades amb allotjament, dinar, sopar i activitats per a dues persones al Baix Llobregat. Només cal entrar al web i participar en el sorteig.

Campanya de comunicació

Per a la promoció d’aquesta campanya d’estiu, s’ha realitzat un pla de comunicació de gran impacte que inclou una campanya de videomàrqueting a Google Ads, Youtube, Facebook i Instagram, un gran moviment a les xarxes socials de Turisme Baix Llobregat amb continguts promocionals i campanyes publicitàries, enviament de newsletters promocionals  i una important campanya de publicitat ens els principals mitjans de comunicació online i premsa escrita d’àmbit català.

Aquesta campanya turística que promociona tots els atractius del Baix Llobregat oberts aquest estiu, té l’objectiu d’incrementar la notorietat i posicionament de la comarca, atraure i augmentar el nombre de visitants i turistes, i reactivar aquesta important activitat econòmica del Baix Llobregat.

Una nova manera de fer turisme

El Consorci de Turisme del Baix Llobregat treballa “per reactivar l’activitat turística i ser una de les primeres destinacions catalanes en atraure turistes i visitants a la comarca”. Els responsables del consorci creuen que “de la situació excepcional d’aquest any en sortiran noves tendències d’estil de vida i de consum, enfocades al turisme de proximitat, sostenible i responsable”.

Una família dinant en un restaurant del Baix Llobregat / Consorci de Turisme del Baix Llobregat

Un turisme que “valora la gastronomia basada en productes km0, la natura, la cultura i el patrimoni, tot un perfil de qualitat pel qual el Baix Llobregat es converteix en una de les principals destinacions des de Barcelona”. La campanya d’estiu es posa en marxa des del Consorci de Turisme del Baix Llobregat i amb estreta col•laboració de la Diputació de Barcelona i l’Agència Catalana de Turisme.

Nou comentari