Airbnb estrena una línia d’assistència a veïns per a queixes urgents

L'empresa explica que els últims mesos ha bloquejats intents de reserva sospitosos d'intentar acollir festes il·legals

Airbnb ha creat un programa per a viatjar de manera segura i responsable durant l’estiu, amb una línia d’assistència a veïns en espanyol per a atendre les queixes urgents, i amb un increment d’un 50% del personal de suport a viatgers i amfitrions a tot el món. La línia d’assistència per a veïns d’Espanya serveix perquè les persones que tinguin dubtes sobre un anunci en particular puguin contactar directament, en espanyol, amb personal d’Airbnb, informa aquest dimarts en un comunicat.

La plataforma també mantindrà els descomptes per als dispositius de detecció de soroll i mantindrà l’exigència dels protocols de neteja i seguretat sanitària, tant per a hostes com per a amfitrions. A més, ha actualitzat la plataforma perquè les normes de la casa apareguin en les pàgines dels anuncis i de confirmació de la reserva i en el correu electrònic de confirmació que reben els hostes.

Airbnb ha bloquejat més de 50.000 intents de reserva des d’agost de 2020, seguint les polítiques establertes per evitar festes no autoritzades. L’any passat va introduir mesures automatitzades per a restringir algunes reserves de menors de 25 anys prop de la seva localitat de residència si tenen menys de tres avaluacions positives.

Nou comentari