Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Vandalitzen un mural de Lamine Yamal i Leo Messi a Gràcia amb una pintada a favor de l’Europa
  • Badalona
  • L'Hospitalet de Llobregat
  • Santa Coloma de Gramenet
  • Cornellà de Llobregat
  • Sant Boi de Llobregat
  • Sant Cugat del Vallès
  • Esplugues de Llobregat

Un mural que l’artista Axe Colours ha pintat al barri de la Vila de Gràcia amb les cares de Lamine Yamal i Leo Messi ha estat vandalitzat amb una pintada a favor del Club Esportiu Europa.

L’obra d’Axe Colours es troba als jardins de Manuel Torrente i va ser feta poc abans que es pintés a sobre un missatge reivindicatiu a favor de l’Europa, el club de Gràcia que juga a primera RFEF. “A Gràcia, només Club Esportiu Europa. Contra el futbol modern”, es pot llegir. Colours havia representat els dos jugadors d’Espanya i Argentina sobre els quals estan posades totes les mirades per la final del Mundial de diumenge.

“Les parets de la Vila ho tenen clar, a Gràcia, de l’Europa”.

Els Eskapulats, aficionats de la grada popular de l’Europa, han publicat un tuit en el qual diuen: “Les parets de la Vila ho tenen clar, a Gràcia, de l’Europa”.

És habitual que murals d’artistes reconeguts siguin vandalitzats a Barcelona. El març passat, també a la Vila de Gràcia, es va destroçar una obra de TVBoy, tal com va explicar el TOT Barcelona. En aquest cas, va ser a la plaça de la Virreina, on TVBoy denunciava la guerra entre els EUA, Israel i l’Iran, amb el missatge Stop hate (Stop odi),. En el mural, hi apareixia el mico Punch, que s’ha fet viral a les xarxes per convertir un orangutan de peluix en el seu company inseparable.

El maig del 2025, un altre mural de Lamine Yamal d’Axe Colours, nom artístic del barceloní Adrià Bosch, també va ser vandalitzat a Gràcia deu dies després de fer-se. La imatge del futbolista va ser tapada amb les paraules Adeu, Lamine.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa