Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Vandalitzen uns jocs d’aigua nous de Sant Antoni poc després d’inaugurar-se
  • Badalona
  • L'Hospitalet de Llobregat
  • Santa Coloma de Gramenet
  • Cornellà de Llobregat
  • Sant Boi de Llobregat
  • Sant Cugat del Vallès
  • Esplugues de Llobregat

Uns jocs d’aigua nous que es van inaugurar el 10 de juliol al barri de Sant Antoni han estat vandalitzats. Fonts de l’Ajuntament han confirmat al TOT Barcelona que el cap de setmana passat algú fa fer malbé un dels polsadors. Segons el consistori, des de dimarts l’aparell s’està reparant amb l’objectiu que la zona d’oci es pugui posar en marxa com més aviat millor.

Aquest espai de jocs d’aigua està situat a l’avinguda de Mistral, entre els carrers de Rocafort i Entença, i funciona diàriament fins al mes de setembre, entre les 10.00 i les 20.00 hores. La instal·lació té una seqüència d’aigua que dura menys de cinc minuts.

Endarreriment en l’estrena

Dos dies abans que s’estrenés l’espai, des del perfil Cuidem Sant Antoni de la xarxa X havien denunciat que els jocs encara no s’havien obert i recordaven que havien de funcionar de juny a setembre. “S’haurien d’haver inaugurat fa un mes”, van escriure.

Uns altres jocs d’aigua que estan pendents d’inaugurar-se són els de la plaça Carla Simó, a Ciutat Vella. Barnabici, un usuari de la xarxa X, diu que encara estan en obres quan ja fa setmanes que haurien d’estar operatius.

Els jocs de l’avinguda de Mistral s’han construït seguint criteris d’accessibilitat universal. Està permès que en puguin fer ús infants a partir de cinc anys i està prohibit l’accés de gossos i altres animals de companyia.

Un dels jocs d’aigua del barri de Sant Antoni / Ajuntament de Barcelona

18 jocs d’aigua a la ciutat

Aquest estiu, l’Ajuntament té operatius 18 jocs d’aigua a la ciutat, el doble que l’any passat. Aquests espais són els únics habilitats per a aquesta activitat, ja que està vetat banyar-se en les fonts ornamentals o en el mirall d’aigua de la plaça de les Glòries, que l’any passat va haver de tancar-se i buidar-se perquè molts infants hi jugaven.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa