Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Una disfressa causa l’exaltació de l’empresa del bus i metro de Barcelona

Una disfressa de Carnaval ha causat una autèntica exaltació a Transports Metropolitans de Barcelona (TMB), l’empresa pública que gestiona el bus i metro de la ciutat. “Ens encanta”, han celebrat, a través de les xarxes socials. “Molt original i creatiu”, han festejat.

La Júlia Bestard Barrio ha compartit a través de la xarxa social Twitter la disfressa que ha fet juntament amb el seu fill per gaudir del Carnestoltes amb un vestit únic. Tant únic com estrany. Es tracta d’una caracterització d’una màquina validadora de bitllets d’autobús. “Amb llum”, exclama la mare. “Esper un mes de viatges de franc de TMB, almenys”, ha ironitzat.

A través de la mateixa xarxa social ha fet un vídeo on ha ensenyat la disfressa i el seu funcionament. “A veure, Damià, de què vas disfressat?”, pregunta ella. “De màquina de tiquets d’autobús”, respon ell, content. “Anem a veure si funciona”, afegeix la mare. Tot seguit ensenya un títol de bitllet fet per ells mateixos, el valida al forat habilitat a la mateixa disfressa i de sobte, sorpresa, llum vermella. “Per què ha sortit la llum vermella?”, pregunta ella, encuriosida. “Perquè l’has posat al revés”, li respon ell, coneixedor del funcionament d’aquestes màquines validadores de tiquets.

Però sempre hi ha solució. El fill li indica a la mare unes fletxes que hi ha dibuixades al bitllet; indiquen la direcció amb la qual ha de posar el tros de paper a la màquina. Ella obeeix i, com per art de màgia, llum verda, el bitllet ha estat validat i ja pot viatjar.

“La ruta d’avui la combinació d’autobús i bicicleta ha estat més literal que mai”, ha afirmat Bestard Barrio, després que hagin participat en una nova edició del bicibús. A través de Twitter aquesta obra del disseny ha estat celebrada. Un usuari, coneixedor de la passió de l’infant, li ha preguntat a la mare: “Ha superat l’època semàfor?”. Ella ha respost el següent: “No, més aviat hem esgotat les possibilitats de semàfors. Després del de cotxes, vianants, tren i tramvia, vam suggerir un canvi i ens ha sortit amb això”.

Nou comentari

Comparteix