Ha tornat a passar. Tal com confirmen fons municipals al TOT Barcelona, la Guàrdia Urbana va desallotjar els búnquers del Carmel aquest dijous a última hora de la tarda per “excés d’afluència”. Els fets els ha relatat un usuari de Twitter, @donagrio, qui ha publicat dos vídeos a la xarxa social on es veuen desenes de persones baixant pels carrers del barri amb begudes la mà. “Nou desallotjament a les bateries per part de la Guàrdia Urbana per la congestió de guiris fent botellades. Com podeu comprovar, els hi han requisat tot l’alcohol (les bosses són plenes d’aire) i no hi ha risc que segueixin la festa per la zona ni regant els Turons amb els seus orins”, ha dit.

Fa dues setmanes, es van produir els primers desallotjaments al Carmel, on es volien celebrar feses. El passat cap de setmana es va estrenar el dispositiu policial extraordinari per evitar aquestes festes, que es va materialitzar amb força el passat diumenge, quan es van desallotjar més d’un miler de persones que s’havien congregat a l’espai. La festa es va convocar a través de les xarxes socials i, fins i tot, hi havia un DJ. El desallotjament no va acabar de solucionar la situació. Diverses persones es van repartir després per diverses zones del Turó de la Rovira,

Una situació preocupant

Per part seva, el president de l’Associació de Veïns Parc Mixt Turó de la Rovira, Fran Bernal, va indicar que l’episodi del passat diumenge va ser un exemple més del gran impacte que provoca el turisme en aquest punt de la ciutat i va alertar que la presència de turistes en l’espai estava desbordant totes les previsions. Es tracta d’una situació que els veïns veuen amb preocupació, ja que temen que es puguin superar les xifres rècord d’afluència de l’any 2018.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa