Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Un avió aterra d’emergència al Prat perquè una passatgera es posa de part

Aterratge d’emergència a l’aeroport del Prat. Tal com ha informat l’ACN, un avió amb destí a Amsterdam es va veure obligat aquest dilluns a fer un aterratge d’emergència perquè una passatgera s’havia posat de part. L’avió va aconseguir aterrar al voltant de les cinc de la matinada, moment en el qual els serveis sanitaris de l’aeroport van accedir-hi per tal d’assistir la dona. Finalment, va aconseguir donar a llum i va ser traslladada amb el seu nadó a l’Hospital Sant Joan de Déu.

Aquest dimecres també ha transcendit que el passat 15 de juny la Guàrdia Civil va detenir al mateix aeroport un ciutadà canadenc de 26 anys acusat de participar en un homicidi amb arma de foc i perseguit per una ordre de detenció internacional. Els fets s’haurien produït a Canadà. Quan els agents van rebre l’avís de l’arribada del fugitiu al Prat, es va muntar un dispositiu conformat per diversos agents que va finalitzar amb la detenció de l’home. Més enllà de l’homicidi, també se l’acusa d’un delicte de tràfic de drogues i blanqueig de capitals. L’individu ha estat posat a disposició de les autoritats judicials que decidiran sobre la seva extradició al Canadà.

Un altre aterratge d’emergència

El passat mes de maig es va produir un altre aterratge d’emergència a l’aeroport del Prat. Tal com va avisar el compte de Twitter Aeroinfo Barcelona-El Prat, els fets els va protagonitzar un Airbus A380 de British Airways que estava fent la ruta Johannesburgo – Londres Heathrow i es va veure obligat a interrompre el vol per una emergència mèdica. Després de dues hores a la pista del Prat, l’avió es va tornar a enlairar per dirigir-se fins al seu destí final. El passat mes de desembre es va produir un altre aterratge encara més impactant. Una trentena de persones d’un vol procedent de Casablanca van provocar un aterratge d’emergència al Prat per fugir de l’avió. Segons va explicar la delegació del Govern espanyol a Catalunya, de les 28 persones que havien escapat, els agents van interceptar 14 a la mateixa pista d’aterratge.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa