Valls es nega a saludar Torra perquè li va dir “casta” al Parlament

L’ex primer ministre francès no ha volgut donar-li la mà al president de la Generalitat perquè està molest per l’actitud de Torra

Manuel Valls ha protagonitzat una de les anècdotes negatives de la jornada quan no ha volgut saludar el president de la Generalitat, Quim Torra, durant la recepció que ha fet a l’altra banda de la plaça Sant Jaume per donar la benvinguda als 40 regidors – Quim Forn no ha pogut assistir perquè no tenia autorització del Suprem–. Després de saludar Ada Colau, Torra s’ha disposat a saludar tots els edils i Valls li ha negat la mà.

Els dos regidors del PP –Josep Bou i Òscar Ramírez– i els tres de Ciutadans –Mari Luz Guilarte, Paco Sierra i Marilén Barceló– no han assistit a la recepció del president Torra.

El cap llista de Barcelona pel Canvi-Cs, que ha votat a favor de Coleu al ple d’investidura, no li ha volgut donar la mà, li ha dit alguna cosa –inaudible en aquell moment– i l’ha assenyalat amb el dit fent un gest amenaçador. Una estona més tard el mateix Valls ha piulat que no ha saludat Torra perquè el president de la Generalitat el va titllar de “casta” durant un discurs al Parlament, unes paraules que van molestar molt el regidor. 

 

Més informació

Comentaris

    Uuuuuuuuuuiiiiiiiiii! 16/06/2019 3:48 pm
    Que no hi ha comentaris??????????????????
    Andreuza 16/06/2019 11:52 am
    I diuen que de porc i de senyor s'ha de venir de mena. Res de nou amb un senyor xenofòc, genocida cultural de pobles com el gitano, i defensor dels poders inmobiliaris.... cap on vas Colau?
    Josep Sierra Roca 16/06/2019 10:59 am
    Aquest esser humà, Valls, nega la salutació al President de Catalunya senzillament perquè és un salvatge... sí, un salvatge en el sentit que creu i hi dóna suport a la llei de la selva (d'aquí l'expressió "salvatge", que no pretén ser cap insult), aquella llei que es comporta com la llei del més fort que es el que fa la clase política espanyola amb el poble de Catalunya, voler eliminar-lo per la via de la força bruta.
    JordiP 16/06/2019 9:48 am
    El Valls no sap, no pot o no l'hi agrada empassar-s'hi ni un sol gripau. Així com la Colau s'està empassant un o dos, i dels grossos, ell no pot saludar un MHP que el va classificar com "casta" en seu parlamentària. Vaja, home! Un sou de 20.000 euros.mes pagats pels "casta" del Foment i el Círculo Ecuestre, no és ser "casta"? Ai, Manolet, Manolet, que ets estret. Sàpigues que aquestes accions i les teves paraules a la presa de possessió t'han situat al bàndol dels 155. I aquest bàndol
    Acas no ho ets botifler 16/06/2019 9:41 am
    No calen més paraules
    Mar 350 16/06/2019 1:14 am
    A veure Manolito, que es el que no entens. La Garrido es pura casta ñola i tu ets ara el seu joglar- santilbanqui per obrir-li la porta a la cort de Madrix i del Aporellos VI.
    Poll paràsit! 15/06/2019 10:31 pm
    No ofèn qui vol sinò qui pot. I aquest mosquit, llevat de fer el carallot, ni tan sols pot picar.
    Victor 15/06/2019 10:31 pm
    I a Torra li han dit racista, supremacista i no sé quantes bestieses més. Tindrem un crispador professional a l'Ajuntament. Colau no sap on s'ha posat.
    JordiP 15/06/2019 10:29 pm
    Ah! De manera que no ets "casta", oi, Valls? I la morterada mensual que t'han estat passant els del Círculo Ecuestre i el Foment, què és? Aigua? Ets casta, Manolet, ets casta. Pitjor encara: ets un assalariat de la casta.
    JordiP 15/06/2019 10:27 pm
    El Valls ja ha donat la nota. A part de les seves desqualificacions prèvies a les eleccions i, sobre tot, a la investidura, amb la cobra que li ha fet al Torra ja s'ha enemistat amb la meitat dels barcelonins. I, probablement, amb el 75% dels catalans. També ha marcat el territori a la Colau: li ha recordat que sense ell, ella no seria alcaldesa i ha insinuat que a partir d'ara les coses no seran iguals. Li ha anunciat que en breu li passarà factura? Al darrere, el Collboni ja va anunciar qu
    Sense educació 15/06/2019 9:43 pm
    El barrufet napoleó es creu que Catalunya és una colònia de la França jacobina. De moment ha fracassat en l'intent de ser alcalde, i per molt. A partir d'ara ja no el necessita ningú.
    Un fatxa a l'ajuntament 15/06/2019 9:30 pm
    Valls és una persona autoritària i amb molt poca educació. El discurs que ha fet a l'ajuntament és d'una baixesa moral indescriptible, i tractar d'aquesta manera al president de la Generalitat és impropi. Aquest país no necessita, ni ens convenen, aquests pinxos.
    Baig Empordanes 15/06/2019 9:19 pm
    Si no es casta perque necesitaba els 20.000.-euros cada mes, ja sabem o ens ho inmaginem que per portar el seu nivell de vida necesita aquestas cantitats. Ultimament quan era un simple diputat a França nomes cobrava uns 7.500.-euros al mes, pero per el seu nivell de vida no en tenia prou i sera per aixo que va fer d'emigrant a Catalunya per cobrar força mes.
    jbm 15/06/2019 9:10 pm
    Quina barra en Valls. El més votat a Pedralbes i diu que els poderosos van a favor de la independència!!!