Sanz acusa el Govern de “mentir” i acceptar un “atemptat mediambiental” a la Ricarda

La tinenta d'alcaldia de Barcelona acusa la Generalitat d'haver assimilat "el model desarrollista espanyol del segle XX"

La tinenta d’alcaldia d’Infraestructures i Mobilitat de Barcelona, Janet Sanz, ha acusat al Govern de “mentir” sobre el projecte d’ampliació de l’aeroport del Prat. En una entrevista al programa Planta Baixa de TV3, Sanz ha lamentat que l’ampliació es faci a costa de l’espai natural de la Ricarda, i ha lamentat que aquest era un tema que s’havia de discutir “més endavant”. “Avui s’ha fet palès que la Generalitat ha donat el seu vistiplau”, ha insistit. En aquest sentit, la tinenta ha assegurat que l’executiu català ha comprat “el model desarrollista espanyol del segle XX”, el qual ha qualificat de “d’especulatiu i irresponsable”.

Sanz ha lamentat que s’estigui imposant “la tesi” d’Aena, i ha apuntat que l’ampliació suposarà un “atemptat mediambiental” envers el “patrimoni del país”. “No existeixen miracles, sinó accions polítiques i decisions coherents”, ha reblat. La tinent ha recordat que venien d’unes taules de treball conjuntes, afirmant que ara només veuen “opacitat i secretisme”.

Així, també ha afirmat que es tracta d’una decisió que va més enllà d’allò que puguin dir les ciutats de Barcelona o el Prat de Llobregat. “Molta gent no vol veure actuacions irresponsables en un context on necessitem decisions coherents“, ha assenyalat. Per això, ja ha avançat que assistirà a la manifestació de rebuig a l’ampliació de l’aeroport, convocada per diverses entitats i plataformes ciutadanes el pròxim diumenge 19 de setembre.

Comentaris

    miquel puigpelat 03/09/2021 6:34 pm
    La Sanz i la Colau, són al govern de Catalunya, lo que en Casado és al gobierno de españa. Enrmics!!!!!!
    JOSEP 03/09/2021 7:10 pm
    MIRA QUE ETS PESADA.
    fat boy 03/09/2021 7:46 pm
    Ja veureu com canvia la truita quan ells arribin al govern espanyol. Ai...
    Josep 03/09/2021 8:47 pm
    comunista bo comunista mort
    Joan F 03/09/2021 9:09 pm
    Però si són al govern espanyol! Quina barra.
    Las rejas del Palacio del Pardo 03/09/2021 9:48 pm
    La mateixa merda. Els comunistes s´excusen en els feixistes, per represaliar a la gent lliure, que els hi fa tant de mal. Els feixistes fan el mateix amb l´excusa del comunisme. En realitat son dos femers de criminals, que es necessiten.
    Amb els comuns no podem 03/09/2021 9:58 pm
    A veure janet, tu de quin partit polític ets, i no serà serà que els comuns, sou socios de gobierno de españa. Així que calla, i vés a que et moqui la iaia
    No 03/09/2021 10:18 pm
    Us puc veure, pero haig de reconèixer que en aquest tema teniu tota la rao. Els actuals inquilins de la Generalitat igual que els de l'ajuntament de barna, actalment, sou tots uns merdes per dir-ho molt suau.
    ciutadà 04/09/2021 6:12 am
    Son senzillament: polítics. I com a tals , uns indesitjables.
    Comuna de Xernobil, callats i cagats, terroristes nuclears 04/09/2021 7:31 am
    Xernobil Colau, el comunisme es ecologia nuclear pallassos sense vergonya. Ricarda palacio imperiqlmde llad4es franquista, que van crear el seu embarcadero artificial que uns imbecils en diuen natural. Fora la Ricarda dels ricatxos de Franco
    Pepe 04/09/2021 7:42 am
    Colau vol que les autopistes per les que s’accedeix directament a Barcelona tornin a ser de pagament.
    Van a totes 04/09/2021 8:51 am
    Sanz i Colau. El Prat no és Bcn. Altra feina teniu que anar fent campanya d'eleccions.
    La que s'està carregant Barcelona 04/09/2021 9:03 am
    Ja ha hagut de parlar la Petarda.
    rd 04/09/2021 9:42 am
    fora inútils comunspundents botiflers
    Ricarda, expropiacio a cost zero, franquistes de l'embarcadero il.llegal de la Ricarda 04/09/2021 10:20 am
    Quan tornareu al Delta la Zona Franca que es la destruccio mes salvatge del Delta? Quan tornareu el riu a la seva lleva natural?COLAU TERRORISME CONTRA LA NATURA. Ricarda pantano artificial i embarcadero de familia franquista, fora ja!!!! La finca de la Ricarda esta en venda i els burgesos franquistes propietaris han muntat una excusa per forrar.se mes i mes
    Dolors63 04/09/2021 11:02 am
    A veure, és que no ho entenc, la Sanz aquesta no és de Podemos? I Podemos no és al govern d'Espanya que és qui ha fet el pla aquest que diu que atempta contra la Ricarda? I aleshores que diu que del govern de Catalunya?