El transport públic és un dels temes candents de l’actualitat barcelonina. El tramvia per la Diagonal, la Xarxa ortogonal de busos, el mal funcionament de Rodalies i la necessària connexió de l’L9 i l’L10 metro. Per això molts candidats s’han afanyat a buscar les millors ofertes per seduir els usuaris del transport públic, tal com ha recollit el portal municipals.cat. Jaume Collboni (PSC) va obrir la veda amb la seva proposta de transport gratuït els dies d’alta contaminació i després ho va fer extensiu als 25.000 aturats de llarga durada que hi ha a la ciutat.

L’alcaldessa de Barcelona i candidata a la reelecció, Ada Colau (BComú), també s’ha animat i ha promès rebaixar el preu de la T-Mes de 54 a 40 euros, mentre que Ernest Maragall (ERC) ha exigit l’aplicació immediata de la T-Mobilitat, que depèn de la Generalitat de Catalunya i casualment està en mans d’una conselleria de JxCat. Per la seva banda, Elsa Artadi (JxCat) demana “torni la natura per trencar amb l’herència socialista que ha deixat una ciutat grisa i contaminada”.

A fora de Barcelona tampoc es queden curts i l’alcalde de Tarragona, Josep Félix Ballesteros (PSC), va anunciar fa uns mesos que si sortir reelegit convertiria la ciutat en la primera de Catalunya amb el transport públic gratuït, tot i que amb l’horitzó 2022 en ment.

Més notícies

La Maragall Force One, la bici de Bou i altres maneres de demanar el vot pel 26M

Notícia: La Maragall Force One, la bici de Bou i altres maneres de demanar el vot pel 26M
Comparteix
Les eleccions municipals busquen les tècniques més originals per arribar als indecisos i captar nous votants
Notícia: La Maragall Force One, la bici de Bou i altres maneres de demanar el vot pel 26M - Mobile

El candidat barceloní al pitjor cartell electoral del 26M

Notícia: El candidat barceloní al pitjor cartell electoral del 26M
Comparteix
Es tracta del d'un partit sorgit d'una escissió unionista de Podem
Notícia: El candidat barceloní al pitjor cartell electoral del 26M - Mobile

Nou comentari

Comparteix