Colau diu que la figura del mediador ja no cal perquè el “context ha canviat”

L'alcaldessa apunta que el govern espanyol d'aquell moment es negava a dialogar i ara ja no

L’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, ha remarcat que la figura del mediador va sorgir en una situació d'”excepcionalitat” que ara ja no es dona, quan el govern espanyol d’aquell moment, del PP, es negava a dialogar. Colau ha constatat a Catalunya Ràdio que “el context afortunadament ha canviat”. “Ara hi ha un govern de l’Estat que ha vingut el president i ha dit que hi ha un problema polític i que s’ha de desjudicialitzar”, ha afegit.

Ha indicat que ella confia que Pedro Sánchez “té clar que aquest és el camí” malgrat les pressions que té i tindrà del seu propi partit i de la dreta i l’extrema dreta. També ha aprofitat per subratllar que caldran “moltes reunions” de la taula de diàleg per acostar posicions, “no una ni dues”.

Comentaris

    Cartanya 18/02/2020 10:10 am
    Si, si no cal!!! així podran seguir fin promeses, que no compliran com sempre, algú s' en recorda de la "adicional tercera?"
    Inde 17/02/2020 6:52 pm
    Me gustaria saber que ha cambiado.
    A.C.B. 17/02/2020 5:08 pm
    "La independència de Catalunya no cal, perquè, Espanya ja és independent i la meva capital és Madrid."
    Pere IV 17/02/2020 3:35 pm
    Mediocres, arribistes, demagogs i vividors que no creuen sinó en sobreviure personalment sense escrúpols, a costa del que sigui i de qui sigui, han estat, són i seran, sempre i arreu. El que em deprimeix és comprobar que individus com aquests poden ser elevats a llocs de representació i poder per un percentatge suficient de la població. "Aquesta" democràcia afavoreix sempre els més votats, però no sempre els millors. Cal perfeccionar-la, començant pels electors.
    un tipo que vive en Tabarnia 17/02/2020 3:09 pm
    ja ja ja ja ja ja ja
    Dona de bona fe? Ui no. 17/02/2020 1:02 pm
    Això no t'ho creus ni tu. Els del PSOE ens han fallat sempre. Quan tinguin els pressupostos aprovats, mira, allà on deia diàleg diran opressió. Ja ho veuràs Colau. Per cert et felicita , no volies el Mobile i ja no el tens, no volies prosperitat turística i ja flaquegen els hotels i els turistes. Si dona sí, acabaràs complint el programa electoral. Els barcelonins que es fotin, igual hauran de marxar de Barcelona.
    Uuuuuuuiiiih! 17/02/2020 12:26 pm
    Visca la filosofia barata!
    Angelblau 17/02/2020 12:11 pm
    Quina farsant esta feta aquesta Dona
    Fa pudor tanta negativa al mitjancer 17/02/2020 11:49 am
    Per què li tenen tanta por al mitjancer?? No volen què ningú en doni fe i ajudi a acostar posicions a les parts en litigi?
    Senyora alcaldessa de BCN amb els vots dels repressors 17/02/2020 11:45 am
    El problema no és, o no tant sols, Sànchez o el PSOE. Només sabent un mínim de història es notori que qualsevol pacte o acord o com es vulgui dir amb l'Espanya de qualsevol govern ha estat sempre una enganyifa, una burla, no se'n ha respectat ni un. NI UN. NI UN.