Colau carrega contra la Generalitat per no enviar una representació política a l’acte de Seat

Colau acusa el Govern de de "deixadesa de funcions" i creu que és "un error que caldria esmenar"

L’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, acusa la Generalitat de “deixadesa de funcions” per no enviar representació política a l’acte de Seat. En un missatge al seu canal de Telegram, Colau celebra que el govern espanyol hagi fet una aposta “decidida” per l’empresa automobilística i assegura que la modernització de la indústria a Catalunya “és fonamental per garantir llocs de treball de qualitat i contribuir a la transició ecològica de l’economia”.

El dia abans, la presidenta dels comuns al Parlament, Jéssica Albiach, es va manifestar en un sentit totalment oposat i va dir que entenia “perfectament” que el vicepresident amb funcions de president, Pere Aragonès, no hagués anat a la visita de Felip VI d’aquest divendres a la planta de Seat de Martorell.

Per això, creu que va ser un error que el Govern no hi enviés representació política. “Una cosa és que la Generalitat no participi d’actes merament protocol·laris amb el Rei, una altra molt diferent és que faci deixadesa de funcions”, afirma, considerant que és un error que caldria “esmenar”. En el mateix missatge, Colau remarca que Seat és “una de les empreses més importants del país” i genera milers de llocs de treball.

Per a l’alcaldessa, l’aposta de la companyia per invertir en l’electrificació de la indústria de l’automòbil a Catalunya és “una molt bona notícia per a la recuperació i transició econòmica”. A banda, Colau celebra també que s’hagi fet públic que Renfe farà una inversió “històrica” per produir nous trens a la planta que té Alstom a Santa Perpètua de Mogoda.

Comentaris

    Ricard 06/03/2021 12:27 pm
    La Sra. Colau s'ho ha de fer mirar. Es el SEU equip de govern, Janet Sanz, que va dir que volia foragitar l'indústria de l'automòbil. I ara a sobre els fa la pilota amb el cabdill dels agressors castellans, amb l'aliança del "progressista" Valls, amb la seva companya al PP. Colau, hipòcrita!!!
    143
    1
    Respon
      Amb els comuns no podem 06/03/2021 1:25 pm
      Ja n'hi ha prou frau kolau, ja n'hi ha prou d'aquest paripe. Varies coses, els catalans no tenim rei, que el del a por ellos, a dia d'avui, no hagi demanat perdó pel discurs d'odi i de violència, als catalans demòcrates, té delicte. Que tu acceptis els vots gratuïts del manuel vals, i pactis amb els fundadors del tripartido del 155, té delicte, i no et dóna dret a exigir res al govern català. Que tu t'agenollis al vi, només fa que demostrar, que per conservar la poltrona, perdis principis, si n'havies tingut
        Eulàlia 06/03/2021 4:08 pm
        Sra. Alcaldesa recorda el 3 d'octubre?. Nosaltres SI!!! Per dir bajanades no cal q surti, millor calladeta com tota en tota la pandèmia!
        Eulàlia 06/03/2021 4:08 pm
        Sra. Alcaldesa recorda el 3 d'octubre?. Nosaltres SI!!! Per dir bajanades no cal q surti, millor calladeta com tota en tota la pandèmia!
    L'OBSERVADOR ASTORAT 06/03/2021 12:36 pm
    EN COMÚ - PODEM ("sucursal colonial" de Podemos) i altres partits “suposadament progres i d’esquerres", són la nova versió del "LERROUXISME". Tots ells “Col.laboradors Necessaris, Tontos Útils i Blanquejadors" del "Deep State Ñ (Borbónic- Franquista 2.0)" i dels seus partits més afins (PP, PsoE=Psc, C's, Vox, ………), amb els quals queden total i perfectament "HOMOLOGATS"
    125
    1
    Respon
    Independentista 06/03/2021 12:43 pm
    Doncs, que collons volíes, botiflera de merda
    102
    4
    Respon
    ferreret 06/03/2021 12:51 pm
    "...deixadesa de funcions....." vol dir que li hagués agradat de ser-hi a ella a llepar el cul del fill de l'emèrit
    138
    1
    Respon
      Guillem. 06/03/2021 4:02 pm
      Es curios com es va degradant la gent!! Aquedta faria bona parella amb en Felipe Gonzalez. Els parits ibdependentistes han de fer el què volen els seus votants; fer el buit al "rei" que no ens representa. Suposo que si representa a la Colau i altres elements que diueb ser republicants i anticapitalistes. Te conya la cosa. Ara resulta que aquests estan aliats amb l'establisment quan els votants de Junts Erc i Cup tenim clar qui esta a l'altre banda; Endesas, Repsols, Aenas, grans empreses especulatives i monopolistiques..etc.
    uno que vive en Tabarnia 06/03/2021 1:24 pm
    es una pobra dona que continuament s,esta contradien, es el vol i dolt, el fa pero no fa res, s,ha perdut una magnifica ocasio per la foto, llastima a surtit moguda
      Jaume 06/03/2021 3:51 pm
      Que s acostin al rei per a res , per q encara queda una engruna de dignitat republicana, no significa que no recolzara la seat, la produccio de bateries i el que faci falta. Obvi. No sortir a les fotos es comparible en treballar per tirar endavant. Colau ets una caricatura de tu mateixa. Tanta demagogia.
    bs 06/03/2021 1:40 pm
    truja
    111
    1
    Respon
    Octubrista 06/03/2021 1:48 pm
    Doncs jo carrego contra la Colau perquè no se'n va a viure a Madrid a fer companyia en Mandonguilla i ens deixa tranquils i descansats.
    Falsa com judes 06/03/2021 2:14 pm
    El que es un error es la teva existencia, ets mes falsa que judes, presentet per alcaldesa a Madrid, es mes del teu estil.
    ferran 06/03/2021 2:15 pm
    Molt bé pel govern de no llepar el cul del règim..Colau maca, tu vas acceptar ser alcaldessa celebrant la miserable campanya contra Xavier Trias, promoguda pel mateix règim putrefacte del qual avui vols practicar-li el llepaculs. Colau maca, sense cap rubor tu vas acceptar els vots de neo-feixistes per revalidar l’alcaldia. És un honor rebre critiques d’una comissària del règim que lliga inversions de mentida a canvi de llepar el cul del poder.
    120
    40
    Respon
      Alma 06/03/2021 2:40 pm
      Es comprensible que hable así. No hay más que ver la cara de complacencia cuando saluda al Borbón. Pero no, Sra. Colau. La Generalitat ha hecho pero que muy bien en no asistir a esa nueva puesta en escena a favor del Borbón y para más ego de Sánchez. Por cierto, sabemos a qué comunidad irán a parar el impuesto de sociedades,el IVA y el IRPF que genere esta fábrica de baterías?
      85
      22
      Respon
      Jaume 06/03/2021 3:52 pm
      Que no s acostin al rei per a res , per q encara queda una engruna de dignitat republicana, no significa que no recolzara la seat, la produccio de bateries i el que faci falta. Obvi. No sortir a les fotos es comparible en treballar per tirar endavant. Colau ets una caricatura de tu mateixa. Tanta demagogia.
      70
      17
      Respon
    Tal com raja 06/03/2021 2:15 pm
    No ha estat un error, senyora Colau, el que passa és que a vostè ni li agrada aquesta decisió ni li interessa estar malament amb Ñ.
    Lluït 06/03/2021 2:35 pm
    Els alemanys posen davant l'economia i saben de Catalunya tot el que cal. El postureig i vassallatge no és cosa nostra. La botiflera sostinguda per l'íbex va senyalant "suposats defectes" a altres quan ella mateixa no és res més que la imatge del titellisme polític sense escrúpols.
    Xavi 06/03/2021 2:50 pm
    On hi hagi el rei no i sera la Generalitat. O no et queda clar??
    Pep 06/03/2021 3:34 pm
    Esta se apunta a un bombardeo
    Dani_Andreuenc 06/03/2021 3:37 pm
    Cabrona de merda.
    JORDI·% 06/03/2021 4:03 pm
    A fer la gara gara al Felip que va maniobrar per que SEAT marxes de Martorell i ara fer veure que Felip aconsegueix una nova planta a Martorell, quan Audi ja fa tempps que hi va al darrere????? La planta es fara, si SEAT vol.
    fat boy 06/03/2021 4:10 pm
    Amb aquesta basca es amb qui erc vol fer govern?.
    Colau Es terrorismo okupa 06/03/2021 4:36 pm
    Colau,la niñera de Felipe Sexo, un borbo que agrada a la dement Colau del okupes terroristes, purs bruticia mental, gent amb poc cervell i nivell caní
    COMUNS franquisme bobonic 06/03/2021 4:37 pm
    Colau cada dia mes pocavergonya, espanyola i criminal okupa
    R 06/03/2021 6:06 pm
    Pero aquesta crítica per no anar a fer vassallatge, qui l'ha fet? La republicana Colau o en Carrizosa?
    Toniot 06/03/2021 6:19 pm
    La fastigosa i llepa merdes de la Cola Cao, fa cagar.
    Gaf 06/03/2021 6:41 pm
    Colau vesten a Madrid ya t,esperen
    GAVANENC 06/03/2021 6:57 pm
    El que passa Sra. Colau, es que la gent digna no es una llepaculs dels borbons com vosté... Despres que el borbo intentés fer que la Seat marxes de Catalunya, per cert que els patrons de l'empresa van demostrar mes collons que moktes de catalanes, donç no anirem a donar-l'hi la benvinguda.... De fet, no es benvingut cap de la borbonia ñola
      Groc 06/03/2021 8:47 pm
      Van fer mans i mànigues perque SEAT marxés ... però es van quedar. Ara ens volen vendre la moto de que la inversió es fà a Martorell gràcies al gobierno ... però no és cert, si es fà a Martorell es gràcies a Seat i Volkswagen
    LSO 06/03/2021 7:01 pm
    Pero si que estuvo Trapero!!!, cumpliendo todo lo que le pidieron a cambio de dejarle libre. El hombre es cumplidor, eso sí. Y veremos cosas peores de este personaje. Dedicado a todos los que celebraron su restitución.
    Senyora Colau 06/03/2021 7:49 pm
    Anar a petonejar les mans a uns que van intentar treure la seu de SEAT de Catalunya ara fa tres anys, només ho pot fer vostè amb un replà de cara com el camp del Barça. Per altra banda, els empresaris faran o no, independentment que hagués vingut el rei o no,