Una empresa de ‘motosharing’ reclama mà dura contra les companyies que se salten la normativa

Exigeixen a l'Ajuntament que prengui mesures per garantir un servei "just" i "segur"

L’empresa Cityscoot reclama mesures a l’Ajuntament de Barcelona davant el cas dels operadors de motosharing que “incompleixen la normativa”. Així, la companyia espera que es reprengui el procés d’ampliació de 3.000 noves llicències que estava previst en la capital catalana, ha expressat en un comunicat.

L’empresa de motos compartides va reforçar la seva plantilla i va invertir en “centenars de motos” amb l’objectiu de tenir la nova flota preparada per ser desplegada però, a causa de diversos recursos contenciosos administratius per part d’alguns operadors, la licitació per a l’ampliació de llicències ha quedat suspesa sine die. “Aquesta situació suposa un impacte negatiu per a la mobilitat de Barcelona i els usuaris que veuen limitades les opcions de mobilitat compartida, individual i segura”, ha sostingut l’empresa, que compta amb 7.000 motos a tot Europa i opera a Barcelona amb una flota de 633 motos amb llicències adjudicades per l’Ajuntament de Barcelona.

El director general de Cityscoot España, Alejandro Agustí, ha lamentat la situació i ha afirmat: “Si ara com ara es penalitzés als operadors que no compleixen els requisits ni la normativa, seríem només tres els operadors que estaríem donant servei a Barcelona“. Així, ha insistit a demanar “a l’administració pública” que prengui mesures perquè es pugui oferir “el servei en un entorn just i segur”, ha declarat també el fundador i CEO de Cityscoot, Bertrand Fleuros.

Nou comentari