Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Les puntuacions dels usuaris de Metro i Bus arriben a màxims històrics
  • CA

L’empresa Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) presumeix de la puntuació que ha rebut el seu servei. Segons publiquen en una nota de premsa, la mitjana tant del Metro com del Bus assoleix el notable i segueix en màxims històrics. L’estudi anual de satisfacció de 2022 atorga un 8,04 als autobusos i un 7,85 al Metro. Tal com explica TMB en el comunicat, tots dos serveis milloren lleugerament respecte a l’any anterior i mantenen la tendència dels darrers anys.

Gràfics de satisfacció del servei | Font i foto: TMB

Una tendència a l’alça

En el cas del servei de Bus, la puntuació recupera una dècima respecte a l’any anterior i aguanta per sobre del 8 sobre 10. En aquest cas, es manté la tendència a l’alça instaurada des de 2014 (amb l’excepció de 2019, quan no es va fer l’estudi), quan la puntuació era de 7,5. Pel que fa al Metro, les xifres no són tan bones, malgrat que també arribem al notable. En aquest cas, però, la nota és la més alta des de 2010.

TMB detalla que en els diferents sistemes de mesura -oferta, fiabilitat, confort, informació, seguretat, accessibilitat i atenció rebuda- es registren valors que estan entre els dos més alts des de l’inici de la sèrie, el 2007. Malgrat que no ofereix les dades exactes, l’empresa especifica que al servei de Bus gairebé tots els atributs milloren i que, en el cas de Metro, el més valorat és la rapidesa del servei.

“Un reconeixement a la feina ben feta”

Aquestes valoracions “mostren un alt nivell de satisfacció i confiança dels usuaris que es manté des de fa anys”. Són paraules de la presidenta de TMB, Laia Bonet, que també assenyala “que són un reconeixement a la feina ben feta dels i les professionals”. TMB assegura que el 60% dels viatges en transport públic de la capital catalana es fan amb aquests dos serveis o altres de TMB.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa