El 20 de març del 1972 es va suprimir el servei de metro entre les estacions de Jaume I i Correus. Havien de començar les obres de prolongació del túnel de la futura línia 4 en direcció a la Barceloneta. Era, però, el final d’aquella estació, per la qual no tornarien a circular combois. Avui fa 50 anys que cap passatger no valida el bitllet.

El 20 de febrer de 1934 començava la seva breu història. S’inaugurava oficialment l’estació de Correus, ubicada al final de la Via Laietana, entre el carrer d’Àngel Baixeras i la plaça que aleshores portava el nom d’Antonio López, just davant de l’edifici de Correus. Per a la seva construcció, com explica la Fundació TMB, es van aprofitar els túnels que s’havien fet l’any 1913 amb motiu de l’obertura de la Via Laietana, quan encara no s’havia projectat el traçat del metro en aquesta zona.

En el seu origen, la decoració de l’estació era molt senzilla, amb les parets arrebossades, però el juliol del 1946 va ser dotada de llums fluorescents, i va ser la primera instal·lació pública que en va tenir de tot l’Estat espanyol. L’estació tenia un sol vestíbul al costat sud i disposava d’un accés amb escala de pedra davant de l’edifici de Correus.

Després de ser inaugurada, va ser remodelada en dues ocasions més, el 1949 per allargar les andanes i el 1956 per renovar la decoració de les parets amb rajoles de color gris metro, terra de panot i sostre pintat de blanc.

Les obres de construcció de la nova línia 4 van determinar el tancament de l’estació de Correus, ja que al principi de la dècada dels anys setanta es va decidir que caldria construir una nova estació, la de Barceloneta, més a prop de l’estació de França, que en aquells moments era un dels punts de connexió més importants de la ciutat amb altres països.
L’antiga estació no va desaparèixer del tot. L’accés es va convertir en un pou de ventilació i les dues naus formen part del túnel per on passen els trens entre Jaume I i Barceloneta.