El caos generat aquest matí pel furt de 600 metres de cablejat de la línia de trens d’alta velocitat a l’Arboç encara es fa notar a Sants, on els passatgers continuen sense informació i amb retards. Hi ha centenars de viatgers afectats per aquesta incidència que Renfe considera ja solucionada, tot i que els passatgers continuen indignats perquè no els han donat alternativa per fer els seus trajectes de forma puntual. La majoria dels afectats està preocupat perquè no podrà fer les connexions necessàries per agafar avions o altres transports i marxar de vacances. A més, denuncien la falta d’informació i la resignació del principi ha donat pas a la indignació per la gestió de Renfe.

L’estació de Sants plena de gent / JC

“Portem dues hores de cua. És una vergonya“, denuncia un dels passatgers que no ha pogut agafar el seu tren a través de Twitter. Altres mostren la situació de l’estació mentre Renfe assegura que els viatgers que anaven a Madrid i s’han vist afectats ja han pogut agafar un altre tren. “A l’estació de Sants, hores després i a no sé quants graus ens tenen fent cua per un tren que no hi és. Caòtica gestió del robatori de cable”, lamentava un altre passatger a través de Twitter.

En risc les connexions amb vols des de Madrid

Hi ha molts afectats, alguns dels quals asseguren que estan en risc els seus vols des de Madrid cap al destí de vacances. És el cas de la Cristina, que anava a Madrid per passar-hi una nit i volar a Costa Rica demà mateix. Aquesta usuària s’està plantejant a hores d’ara anar-hi en cotxe, donat que Renfe per ara no dona cap alternativa ni explica de quantes hores serà el retard. Altres passatgers anaven en tren al seu destí vacacional, com és el cas del Lluís, que havia d’anar a París en AVE però ara es veu obligat a esperar a Sants, on s’acumulen els passatgers indignats en plena operació sortida per les vacances d’agost.

Renfe assegura que la incidència està solucionada

Renfe ha donat per arreglada la incidència una mica abans de les quatre de la tarda. La companyia ha assegurat que ja s’ha reprès el servei i s’ha pogut recol·locar a “tots” els viatgers afectats. “A hores d’ara es registren demores per les limitacions de capacitat i de velocitat de la línia d’alta velocitat, especialment en el tram afectat pel robatori de cable”, han explicat fonts de l’empresa a l’Agència Catalana de Notícies. A més, Renfe ha informat que s’ha retornat l’import del bitllet als usuaris que han preferit no ser recol·locats en un altre tren davant els retards.

Comentaris

  1. Icona del comentari de: El cid campejador a agost 08, 2022 | 20:41
    El cid campejador agost 08, 2022 | 20:41
    Alta Velocidad Española.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa