Canvi de llogaters al local que els últims anys havia acollit l’òptica Alain Afflelou a la plaça Catalunya. Després de quedar buit just abans de la pandèmia, la propietat –Núñez i Navarro– ja ha trobat nous inquilins: la marca internacional de vambes Foot Locker. Segons ha avançat el portal de notícies Idealista, el gegant del calçat esportiu preveu convertir aquesta botiga en el seu vaixell insígnia a la ciutat, el que en llenguatge comercial anomenen flagship.
Actualment, el local té 600 metres disponibles i queda a peu de carrer, entre el Hard Rock Cafe i l’hotel Olivia Plaza. L’empresa Núñez i Navarro hauria adequat l’espai els últims mesos per aconseguir guanyar espai i fer-lo més atractiu. Així, finalment ha aconseguit tancar un acord amb la companyia Foot Locker –coneguda per tenir una botiga molt a prop, al carrer Pelai– pels pròxims anys.
La novetat segueix la tendència dels últims canvis que s’han vist a la icònica plaça barcelonina: noves botigues gegantines de grans marques internacionals vinculades a la moda. El 2016 va obrir la macrobotiga de Zara, a la cruïlla amb el carrer Bergara, i el passat juliol es va estrenar una proposta molt similar de la marca Primark, a l’enllaç amb la Rambla.