El Gremi d’Hotels vol que els descomptes per la suspensió del MWC s’apliquin més sovint

Els dies que s'havia de celebrar el congrés es faran ofertes per pal·liar els efectes de la suspensió

El Gremi d’Hotels ha apostat perquè la Barcelona Opportunity Week, iniciativa llançada aquest divendres pel consorci Turisme de Barcelona per atraure visitants durant la setmana que tenia celebrar-se el Mobile World Congress (MWC), duri més dies i es repeteixi més vegades. En declaracions a Europa Press, el director general del Gremi d’Hotels, Manel Casals, ha valorat la promoció turística plantejada pel consistori com “una molt bona proposta”.

Casals ha assenyalat que aquesta iniciativa es fa a altres ciutats de món, com Nova York, Miami i Londres i que serveix com a “excusa” per promocionar destinacions, i incentiva als seus ciutadans a descobrir llocs als quals no solen anar.

Turisme de Barcelona serà l’encarregat d’impulsar la Barcelona Opportunity Week, amb ofertes per a hotels, restaurants i iniciatives culturals per fer que segueixin venint congressistes de l’MWC i atraure nous visitants.

El primer tinent d’alcalde de Barcelona, ​​Jaume Collboni, ha explicat en roda de premsa aquest divendres que l’objectiu d’aquesta iniciativa és “mantenir a el màxim” l’activitat prevista per als dies de el Mobile i minimitzar l’impacte que poden tenir les cancel·lacions per la anul·lació de la sala.

[r:1]

Casals ha sostingut que no sap si la ‘Opportunity Week’ servirà per reduir les cancel·lacions, però que permetrà llançar “un missatge positiu” sobre la fortalesa de Barcelona.

Més informació

Nou comentari