Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
“El futur de l’automòbil es dissenya a Barcelona”, el que diu la premsa econòmica
  • CA

Els diaris econòmics i les pàgines d’economia de la premsa generalista destaca avui aquestes notícies sobre Barcelona i la seva àrea:

El Periódico: “El futur de l’automòbil es dissenya a Barcelona”. El saló Automobile Barcelona, que tindrà lloc de l’11 al 19 de maig al recinte de Fira a Montjuïc, farà una repassada al disseny del cotxe durant l’últim segle. La capital catalana ha acollit centres de disseny de marques tan prestigioses com Audi, Volvo, Seat, Renault, Volkswagen o Geely.

La Vanguardia: “Comprar un pis nou o un per a reformar?” A Barcelona el negoci de comprar pisos antics i reformar-los està de moda. Segons la immobiliària Barnes Spain, tres de cada cinc inversors prefereixen comprar un pis en una zona cèntrica, rehabilitar-lo de dalt a baix i tornar-lo a vendre més car. També hi ha immobiliàries que ho fan com una inversió en patrimoni i rehabiliten els pisos per després llogar-los.

El Economista: “Rosauro Varo, el ‘rei de les VTC’ que més pateix pel tancament a Barcelona”. La marxa d’Uber i Cabify de Barcelona ha deixat molt tocat el sector de les VTC, que està en procés de presentar ERO per a uns 3.000 treballadors. Rosauro Varo, conegut com el ‘rei de les VTC’, s’ha vist especialment afecta pel decret. Vector Ronda Teleport, participada per Vauro i Cabify, té gairebé la meitat de la seva flota a Barcelona, un percentatge molt més alt que el dels seus competidors.

Expansión: “Seat inverteix sis milions per muntar el doble de cotxes de gas”. El fabricant automobilístic del grup VW ha fet una gran inversió per augmentar la producció de cotxes híbrids i de gas natural liquat de 95 a 250 unitats diàries. Amb aquest increment, els cotxes híbrids poden arribar a suposar fins al 10% de la producció diària de Seat a la seva fàbrica de Martorell.

El Economista: “La indústria catalana del genèric trontolla: Esteve i Ferrer abandonen”. Dos dels principals fabricants de medicaments genèrics de Catalunya, les farmacèutiques Esteve i Ferrer, ha decidit abandonar el sector per la baixa rendibilitat dels genèrics, que fins ara suposaven al voltant del 30% de la seva xifra de negoci. Totes dues ja han anunciat que se centraran en la recerca de medicaments originals, més arriscada, però més profitosa.

Més notícies
Norwegian és una de les aerolínies que més ha apostat per l'Aeroport del Prat en els últims anys / Norwegian
“Norwegian perd 150 milions el 2018”, el que diu la premsa econòmica sobre Barcelona
Notícia: “Norwegian perd 150 milions el 2018”, el que diu la premsa econòmica sobre Barcelona
Comparteix
“CaixaBank ofereix a l’ERO 33 dies per any treballat”, titula Cinco Días
Els hotels de Barcelona van abaixar preus per intentar impulsar l'arribada de turistes / IHG
“Els hotels van abaixar preus el 2018 per salvar l’ocupació”, el que diu la premsa econòmica
Notícia: “Els hotels van abaixar preus el 2018 per salvar l’ocupació”, el que diu la premsa econòmica
Comparteix
"L'AMB demanarà al seu soci per a l'habitatge fins a 108 milions", titula Expansión

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa