Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Una ratafia crida a “sortir a cremar la nit” als locals d’oci nocturn

La marca de ratafia L’Hòstia ha fet una crida als seus seguidors per “sortir a cremar la nit” el proper dijous 10 de febrer, amb la reobertura dels locals d’oci nocturn. És més, l’empresa ha donat festa divendres als seus treballadors perquè puguin anar de gresca a tot drap.

La firma penedesenca s’adreça especialment al consum de ratafia en bars i cocteleries, pel que coneix de primera mà l’impacte que ha tingut el tancament obligat dels darrers mesos per la sisena onada i la variant òmicron. “El sector més maltractat els últims mesos per la pandèmia és sens dubte l’oci nocturn”, denuncia. “Només a la ciutat de Barcelona, les pèrdues de la restauració i l’oci nocturn les passades festes pugen a 200 milions d’euros”, critica.

“El sector de l’oci nocturn porta dos anys patint les conseqüències econòmiques de la pandèmia al mateix temps que tots nosaltres en patim les psicològiques”, exposen en un comunicat. Per això asseguren que no veuen “millor manera de col·laborar en la solució dels dos problemes” que impulsar “una bona i merescuda farra per a tots els treballadors de la casa”.

Albert Virgili, propietari i cofundador de la marca, ha qualificat la curiosa decisió de “petita però necessària empenta a un dels sectors més afectats per la pandèmia”. Un “homenatge” a la nit i un “gra de sorra” perquè no tanquin les discoteques de Catalunya, que temen haver de tancar per culpa dels deutes acumulats durant tantes setmanes d’inactivitat.

El celler Can Virgili de Sant Miquel d’Olèrdola va llançar el 2019 aquest nou producte, després d’haver ja sacsejat el mercat del vi amb El Xitxarel·lo o El Cabronet. S’ha caracteritzat per promocionar-se amb un llenguatge irreverent, com demostren el nom “L’Hòstia” i el lema “ratafia o mort”. La nova creació es fa dir “ratafia hardcore” perquè té un 35% de graduació, un percentatge d’alcohol superior a l’habitual en aquest licor tradicional català fet a base de nous verdes i herbes. Així, busca fer-se un lloc al mercat dels xarrups, on han triomfat altres licors també aromàtics però sense arrel catalana, com el popular Jägermeister alemany.

Nou comentari

Comparteix